הכוכבים של יום חג המוזיקה הבינלאומי

ביום חמישי שעבר 21.06.2018 חגגו את יום חג המוזיקה הבינלאומי זו השנה השנייה ברציפות ברחבי העיר אשדוד.. ואיך אפשר לציין יום מוזיקה מבוקר עד לילה בלי הכוכבים של קונסרבטוריון אקדמא אשדוד שהיו פעילים מתחילתו ועד סופו של היום והופיעו בשני מוקדים מרכזיים
הכוכבים של יום חג המוזיקה הבינלאומי
צילום : פוש אפ גירלס

רגע אחרי שסיימו בקונסרבטוריון אקדמא אשדוד את שנת הלימודים בקונצרט סיום גדול כיכבו תלמידי אקדמא בהופעות וייצוגיות מעוררת השראה והערצה במסגרת חג המוזיקה הבינלאומי באשדוד בהובלה של "מרחב יצירה אשדוד".

ברחבה של 'גן העיר' מוקם פסנתר כנף חשמלי שאי אפשר היה להתעלם מנוכחותו ומהילדים ובני הנוער הלומדים באקדמא שניגנו עליו מהשעה 08:00 בבוקר ועד 23:00 בלילה כשבכל פעם התחלפו, נגנו ביחידים, ארבע ידיים ואפילו שש ידיים במקביל על פסנתר אחד, שהיה פתוח לקהל הרחב וכל מי שרצה להתנסות, לנגן ואפילו לשיר, מצא תלמיד אחד או שניים שהושיטו את אצבעותיהם לעזרה דרך קלידי הפסנתר.

כחלק מהיום הזה, התלוו אליהם לסירוגין גם המורים מ'אקדמא' בהתנדבות שהביאו איתם תווים ליצירות שונות ומגוונות ותאמינו או לא, אפילו נצלו את הזמן להתאמן באווירה הפתוח ובאווירה אחרת.

בשעות אחר הצהריים החל מהשעה 17:00, נפרסו מחצלות על הדשא ברחבה של אמפימונארט ואל מול עשרות הצופים שנהנו וחלקם גם קם לרקוד הופיעו שני הרכבי נוער ייצוגיים ממשפחת אקדמא- בראס אקדמא היה ההרכב שפתח במופע שכולו כלי נשיפה הכולל חצוצרות, טרומבונים טובות ומערכת כלי הקשה בניצוחו של זוריק אקשטיין.

לאחריהם עלו להופיע חברי הרכב ה"ביג בנד" של אקדמא שניגנו יצירות מוכרות יותר, מלווים בשתי זמרות ג'אזיסטיות מדליקות עם יכולות ווקאליות מרהיבות יחד עם צוות נגנים מיומן על חצוצרות, פסנתר, כלי הקשה, טרומבונים, סקסופון והמנצח ליאוניד זובקו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך