מעל מיליון ₪ פיצוי להולך רגל בן 14 על פגיעה נפשית מתאונה

הולך רגל בן 14 שנפגע בתאונה באשדוד לפני כ-4 שנים, יזכה לפיצוי של מעל למיליון ו-100 אלף ₪ על הפגיעה הנפשית ממנה הוא סובל כתוצאה מהתאונה. כך עולה מהסכם פשרה שנחתם בין בא כוחו עו"ד דותן לינדנברג לבין שתי חברות ביטוח.
ילד חולה בבית החולים אסותא אשדוד

הנער שנפגע בעת שחצה במעבר חציה, פונה באמבולנס לבית החולים כשהוא סובל מפגיעת ראש, מפגיעה באיברים פנימיים ומשבר ברגלו. בעקבות התאונה החל הנער לסבול מכאבי ראש וסחרחורת, מפחדים, ממחשבות חוזרות על התאונה, מירידה במצב הרוח, מנדודי שינה ומסיוטי לילה.

בא כוחו עו"ד דותן לינדנברג העוסק בתביעות בגין נזקי גוף, ביקש מבית המשפט השלום בקריית גת, לחייב את חברות הביטוח לפצות את הנער בגין עזרת צד ג', הוצאות רפואיות, כאב וסבל, הפסדי שכר ותנאים סוציאליים.

כאמור לאחר מו"מ נחתם הסכם פשרה עם שתי חברות הביטוח שהכחישו בתחילה שהן חייבות לשלם וניסו להטיל האחריות לתשלום, על החברה השנייה. על פי ההסכם, חברות הביטוח ישלמו פיצוי כולל של מעל למיליון ו-100 אלף ₪, והן תתחלקנה במלוא התשלום לנער. לאחר ביצוע התשלום, החברות ימשיכו ההליך בינן לבין עצמן באשר לשיעור חלוקת הפיצוי . השורה התחתונה היא כי הולך הרגל שנפגע בתאונה קיבל את מלוא התשלום מחברות הביטוח בטרם התיק עצמו הסתיים.
.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך