פעיל של גלבר לזהבה אזרן: "תמותי, אינשאללה אלוהים ייקח אותך"

עובדת עיריית אשדוד זהבה אזרן, שמביעה בפומבי את תמיכתה בראש העיר, ספגה איומים וקללות מפעיל בולט במטה הלן גלבר. אזרן הגישה תלונה במשטרת אשדוד
פעיל של גלבר לזהבה אזרן: "תמותי, אינשאללה אלוהים ייקח אותך"

מערכת הבחירות מתחממת. גורם במשטרת אשדוד אישר לאתר החדשות "אשדוד אונליין" כי אתמול (ראשון) הוגשה תלונה בתחנת המשטרה המקומית מצד עובדת העירייה זהבה אזרן, לאחר שספגה איומים קשים מצד פעיל בולט במטה הבחירות של הלן גלבר. "אני חוששת לחיי, מתירים את דמי ורוצים לפגוע בי בכל דרך. הלן גלבר התחילה במסע הרדיפה נגדי והיום הפעילים שלה מבינים שהם יכולים לאיים ולפגוע בי", כך אמרה אזרן למקורביה לאחר שיצאה מתחנת המשטרה המקומית, כשהיא נסערת.

זהבה אזרן היא דמות בולטת ומוכרת מאוד בעיר. אזרן עובדת בעיריית אשדוד, ומביעה בכל הזדמנות את תמיכתה בראש העיר ד"ר יחיאל לסרי. בשל כך, היא ספגה לאחרונה קריאות מצד גלבר לפטר אותה מעבודתה, וגם "סומנה" ע"י בכירים במטה גלבר כדמות בעלת משקל בבחירות הקרובות.

על פי מידע שהגיע למערכת האתר, אותו פעיל ממטה גלבר התקשר למחלקה בה אזרן עובדת, וביקש לשוחח עימה, תוך כדי שהוא "חוקר" את העובדת שענתה לו – מתי זהבה מגיעה לעבודה ומתי הולכת. אותו פעיל לא טרח להסתיר את זהותו, והתקשר מהטלפון הנייד שלו.

אזרן שלחה הודעת SMS למספר ממנו חיפשו אותה, ומיד הבינה על פי התגובה שקיבלה כי מדובר באדם שנחשב לאחד הפעילים הבולטים במטה של הלן גלבר. באחת ההודעות כתב פעיל הבחירות לאזרן: "את תשלמי בגדול… כלבה תמותי… אינשאללה אלוהים ייקח אותך… שלוחה מאזור ג'… מרוקאים הביתה".

לאחר מכן החל דיון באחת קבוצות הווטסאפ המרכזיות של תומכי הלן גלבר, תכתובת שהגיעה אף היא למערכת האתר. גם שם פתחו דיון סביב זהבה אזרן, שם כתב אותו פעיל שאיים עליה: "שמישהו ידרוס את זהבה עזרן עם משאית…".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך