בובי מילבסקי מגיע בראשון לאשדוד

מאמנה המקדוני של מ.ס אשדוד יגיע ויתחיל את ההכנות באופן רשמי. מילבסקי יגיע עם רשימת שחקנים ויתחיל להתמקד גם בליגה הישראלית.

המאמן הזר של מ.ס אשדוד בלגויה (בובי) מילבסקי, אמור להגיע ארצה היום, ראשון. זה למעשה יהיה אקט הפתיחה הכמעט רשמי של הקבוצה לעונה הבאה. אם עד היום המאמן המקדוני של מ.ס אשדוד פעל מארצו,בעיקר בחיפוש אחר שחקנים זרים, הרי שעתה הוא יתחיל לשים דגש לא פחות על השוק הישראלי.

עם בובי מילבסקי יגיע ארצה גם עוזרו בשנים האחרונות רוברט סטוינובסקי המקדוני אף הוא, הוא ישמש כעוזר אשון ולצידו עוזר מאמן ישראלי (נגיע לזה בהמשך). השניים יערכו שיחה עם ראשי המועדון  ויעברו משיחות שעד כה התנהלו בטלפון לעבודה מעשית בשטח. האימונים למי ששכח יפתחו ב-27 לחודש וב-28 כבר יערכו בדיקות רפואיות והאימונים הרשמיים בראשון ביולי, בערך בעוד 10 ימים.  דהיינו פתיחת העונה כבר לפנינו וככל שהליגה תתקרב, יהיה מעניין יותר, כולל מבחינת שחקנים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך