סדנאת גלישה "מיוחדת"

בשבוע שעבר התקיימה באשדוד, לראשונה בישראל, סדנת גלישת גלים לאנשים עם מוגבלויות. הסדנה התקיימה ביוזמתה של העמותה לקידום גלישת הגלים והספורט הימי באשדוד.
סדנאת גלישה "מיוחדת"
משתתפי ומדריכי הסדנא (צילום: מאור בן חמו)

בסדנה השתתפו אנשים עם נכויות שונות כמו שיתוקים ואף 3 עיוורים. שחלקם מעולם לא גלשו גלים, וחלקם עם ניסיון ימי שבעקבות הנכות, הפסיקו כל פעילות בים. אחד מהם הוא רונן דוד שגלש גלים לפני הפציעה שהשאירה אותו משותק מהחזה ומטה. רונן מספר כי היה עוסק בנוסף לגלישה גם בקייטסרפינג, צלילה ואופנועי ים לפני תאונת האופנוע שארעה לפני 6.5 שנים שהשאירה אותו נכה.

את הרעיון לסדנה המיוחדת הזו קיבל עדי קלנג, חבר העמותה ואלוף העולם בגלישת גלים לאנשים עם מוגבלויות לשנת 2017 בצוותא עם העמותה לקידום גלישת הגלים באשדוד.

כמו כן השתתפה קבוצה נוספת של ילדים עם צרכים מיוחדים שחלקם משתתפים בפעילות שבועית בקייקים וגלישת גלים עם מתנדבי העמותה  וכן קבוצת חברים מעמות לוחמים לחיים, חיילים לשעבר המתמודדים עם פוסט טראומה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך