הצלחה לטריאתלון אשדוד

ברשות הספורט העירונית יכולים להיות מאוד מרוצים מהצלחת הטריאתלון האשדודי. משתתפים מכל פינה בארץ הצביעו ברגליים לאחד ממסלולי הטריאתלון הנחשבים ביותר בארץ. תנאי השטח, הקירבה לים ושדרת משה דיין הרחבה אפשרו תנאים אופטימליים למשתתפי הטריאתלון. מקום ראשון לאשדוד בתחרות השלישיות.
הצלחה לטריאתלון אשדוד
(צילומים: דוד קקון)

 

מתחם חוף באר שבע נצבע הן בדגלול והן בכמות אדירה של משתתפים (מעל 400 משתתפים) המלווים בבני משפחה, הביאו סך הכל מעל ל-2000 איש בשעה מוקדמת לאשדוד. מדובר באירוע תיירותי לכל דבר ועניין, המציג את יופיה של העיר בפני אלפים שפירגנו ללא הרף,  ארגון מופתי ואווירת חג יצרו אירוע מושלם, קצר, מוקדם אבל שווה במיוחד.

ברוב תחרויות הטריאתלון מתבצעים שלושת המקצים ברצף והמעבר בין מקצה למקצה, על כל הכרוך בו, מהווה חלק בלתי נפרד ממשך התחרות. כתוצאה מכך, אימון נפרד בכל אחד ממקצועות הטריאתלון ללא השילוב ביניהם אינו מספיק להישגים תחרותיים. האימונים של טריאתלטים, להבדיל משחיינים, רוכבים ואצנים למרחקים דומים, מכילים אלמנטים של תכנון ושימור כוחות על מנת לחלקם באופן יעיל לאורך התחרות.

על ההפקה היה אמון ניר כהן מטעם איגוד הטריאתלון הישראלי שעשה עבודה מדהימה בשיתוף עם נהלת רשות הספורט בראשות יורם אסרף, בני חיזקיה ורפי מאיוסט שאמון על הפן הלוגיסטי ברשות. לאשדודים גם היתה נציגות מכובדת עם מקום ראשון בתחרות השלישיות חיים עייש, גל עייש ומוטי חליוה תרמו את חלקם לגאווה המקומית האשדודית.

יורם אסרף, מנכ״ל רשות הספורט: ״מדובר באירוע יוצא דופן, ברמת קושי גבוהה במיוחד, מדהים לראות את טווחי הגילאים שלוקחים חלק בתחרות הקשה הזו ויותר מזה את טווחי הנסיעה שעשו משפחות שלמות כדי להגיע בשעה כל כך מוקדמת לאשדוד. התברכנו בעיר עם תנאי שטח מושלמים לתחרות מסוג זה ולתחרויות ספורט בכלל, שמעתי מאות מחמאות על הארגון ועל המסלול הייחודי שמציעה העיר אשדוד. זו תעודת כבוד לעיר, זו גם הזדמנות להודות לאיגוד הטריאתלון הישראלי, לניר לוי, לבני חיזקיה, לרפי מאיוסט מהרשות על ההירתמות והסיוע להצלחת האירוע״.

משה בוטרשוילי, המשנה לראש העיר ויו״ר רשות הספורט: ״רשות הספורט מוכיחה פעם אחר פעם שאשדוד היא מעצמת ספורט, אירועים ארציים בזה אחר זה מגלים את התשתית האשדודית לאירועים בסדרי גודל כאלה ויותר ויותר ארגוני ספורט מחליטים לקיים אצלנו באשדוד את האירועים המרכזיים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך