צפו: בניין המשטרה הישן וההרוס שימש שבחי"ם וסודנים עד שהוצת

מראות קשים עלו בכתבת הוידאו שעשינו בבניין המשטרה הישן שברובע ה' באשדוד, הרס חורבן ומקום שמשמש נתינים זרים ושבחי"ם כך ע"פ תושבי האזור שבטוחים כי הם גרמו להצתה, צפו בכתבה המלאה
צפו: בניין המשטרה הישן וההרוס שימש שבחי"ם וסודנים עד שהוצת

הבוקר התרחשה שריפה ענקית במספר מוקדים בבניין המשטרה הישן באשדוד הממוקם בשד' יצחק הנשיא ברובע ה', הבניין שכבר למעלה משנה לא בשימוש נמצא בחסותה של משטרת ישראל, שככל הנראה החליטה להפקיר את המקום, אחרת אין סיבה להסביר מדוע נגלה לנגד ענינו זוועה כ"כ גדולה במקום ששימש עד לאחרונה לסדר ולשמירת החוק של העיר אשדוד.

שעה קלה לאחר השריפה הגענו למקום על מנת לראות את הנזק שנוצר, לנגד עניינו התגלה מחזה זוועה, הבניין המטונף פרוץ לכל דורש ועל פי דיירי הוילות הסמוכות לבניין המקום משמש מדי ערב מחסה לפליטים מסודן ושוהים בלתי חוקיים תושבי השטחים שהפכו את השטח לבית פרטי עם חצר בו השתמשו לבניית אוהלים נמוכים ונדנדות להעברת זמנם.

הסירחון בתוך הבניין היה עצום, וההרס והחורבן נגלו בכל קומה בו, כאשר השריפה שהתרחשה היום במקום הייתה במספר מוקדים – בקומה העליונה ובקראוונים הסמוכים לבניין הנמצאים בגינה של בניין המשטרה, התושבים טוענים כי לדעתם השריפה היום התרחשה כתוצאה מהצתה מכוונת.

"מה שהולך כאן זה זוועה, הביטחון של התושבים ירד ממאה לאפס, בניין ששימש את המשטרה הפך לשמש למקום של נמלטים מסוכנים, והמשטרה לא טורחת להגיע לכאן כמעט אף פעם, זה הזוי, והבעיה היא זה רק בשליטת המשטרה, אבל היא לא מטפלת בזה" אמר לנו אחד הדיירים באזור.

פנינו למשטרה על מנת לקבל תגובה על התמונות הקשות שעולות מהכתבה שכן מדובר בשטח פרטי שלה, אך זו טרם התקבלה עד עתה, וכשתתקבל תתפרסם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך