החייל הבודד שאיבד את כרטיסו מצא אותו ונסע לבקר את משפחתו

ברביעי פורסם "באשדוד אונליין" סיפורו של החייל הבודד שאיבד 24 שעות לפני הטיסה את כרטיסו. כרטיס הטיסה נמצא והוא נסע להוריו להונגריה לביקור לו ציפה.

מה שנראה כחלום בלהות עבור חייל בודד מאשדוד, הסתיים בסוף טוב.

סיפורו של החייל הבודד, פורסם אתמול "באשדוד אונליין". החייל אמור היה לנסוע לבקר את הוריו ומשפחתו בהונגריה, שם הם גרים. הוא קנה כרטיס והתכונן לנסיעה שריגשה אותו, מאחר ולא ראה את הוריו זמן רב. אבל ברביעי, 24 שעות לפני הטיסה הסתבר לו כי איבד את ארנקו כולל כרטיס הטיסה וכרטיסי אשראי.

בצר לו פנה החייל לעזרת מפקדו והסיפור שלו הגיע לרשת החברתית ו"לאשדוד אונליין". היום נודע כי הכרטיס נמצא בסופרפארם באזור הסיטי. מישהו שראה את הארנק העבירו לקופה ושם דרך כרטיסי האשראי והפרסום, הגיעו אל החייל והביאו לו את ארנקו ובעיקר את כרטיס הטיסה.

החייל לא ידע את נפשו מרוב שמחה. הוא  הבין שלמרות הכל הוא ייצא בחמישי לחופשה לה חיכה זמן רב ויוכל להגיע למשפחתו שמצפה לו בכיליון עיניים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך