מ"מ ראש העיר עו"ד גבי כנפו הגיע להתרשם מהפעילות החינוכית בביה"ס "עילית שובו"

בית הספר "עילית שובו" ציין השבוע את יום השיא במצוינות במקצועות המדעים והמתמטיקה, ביום שכולו פעילויות הדורשות חשיבה יצירתית ושיתוף פעולה. מ"מ ראש העיר עו"ד גבי כנפו, הגיע ונפעם מהפעילות החינוכית המרשימה ומהישגי התלמידים, מנהלת בית הספר מלכי שיינין: "אני מאמינה בקידום בלתי נגמר לחינוך לערכים, למשמעת ולמצוינות מאוד גבוהה בלימודים". בשנה הבאה תפתח כיתת מופ"ת לתלמידי כיתה ז'
מ"מ ראש העיר עו"ד גבי כנפו הגיע להתרשם מהפעילות החינוכית בביה"ס "עילית שובו"

בית הספר "עילית שובו" ציין ביום שני האחרון "יום שיא במצוינות במדעים ובמתמטיקה", במסגרתו חולקו תעודות הצטיינות לתלמידים שלקחו חלק בפרויקט מצוינות 2000, וכן לצוות המורים שהוביל את הפרויקט בהדרכתה ובליוויה של עינת חסון לזר מטעם המרכז הישראלי למצוינות בחינוך. "מעבר לארגון המופתי ושיתוף הפעולה של הילדים ביום זה, אין סוף לכמה אני מופתעת כל פעם מחדש מיכולותיהם ומהיצירתיות שהילדים מפגינים", אמרה עינת בהתרגשות.

יום השיא במצוינות כלל פעילויות רבות ומגוונות לילדי השכבות השונות, כשבתכנית מספר רב של תחנות המשלבות פעילויות מאתגרות, ביניהן: חדר דמקה וסודוקו, חדר בריחה וירטואלי שהתלמידים ייצרו בעצמם, חדר הדרכה על מערכת הכוכבים לתלמידים בכיתות הקטנות ועוד שלל פעילויות המרכזות את כל המיומנויות שניתנו לתלמידים במהלך השנה, באם זה כלים אשר ניתנו לילדים לחשוב מחוץ לקופסא, כיצד נכון לעבוד בצוות ואיך לגלות בעצמינו את הצד היצירתי, והתנקזו ליום שיא המתרגל את הכלים אשר רכשו התלמידים.

במהלך היום חולקו תעודות הצטיינות לתלמידי כיתות ג'-ח', וכן לצוות המורים המסור שהקדישו ימים כלילות במטרה אחת לגרום לפרויקט המיוחד להצליח כך שהילדים יזכו לכל ההדרכה וההכוונה להם זקוקים ושיסייעו להם בהמשך החיים.

מצוינות 2000 מציעה תכנית העשרה חינוכית בתחומי המדעים, הניסויים והחשיבה המתמטית בחטיבות ביניים ובבתי הספר היסודיים ברחבי הארץ. מטרת התכנית לתת מענה ראוי לתלמידים מצטיינים, בעלי פוטנציאל ומוטיבציה גבוהה, להם מעניקה מיומנויות למידה וחקר לפיתוח חשיבה מדעית ומתמטית. הרצון הוא לטפח את התלמיד כאדם חושב, יוזם ויוצר, לייצור תרבות של מצוינות בבתי הספר ולהגביר את המודעות לפיתוח המצוינות במערכת החינוך. בתכנית מסגרת של ארבע שעות שבועיות: שעתיים במדעים ושעתיים בחשיבה מתמטית, בנוסף, התלמידים מקבלים פעילויות העשרה נוספות במתמטיקה ובמדעים.

לאירוע המיוחד הגיע מ"מ ראש העיר גבי כנפו, שהתלווה למנהלת בית הספר, מלכי שיינין, ועבר יחד עמה כיתה-כיתה, תחנה-תחנה, והתרשם רבות מן התוכנית ומההשתתפות הדינמית אך המנומסת מצד התלמידים במהלך הפעילויות. "מדובר בבית ספר בו שילוב של צוות דתי שחובר לתלמידים שמגיעים מבתים דתיים וגם חילוניים, אנחנו אוהבים את כולם. אני מאמינה בדחיפה לחינוך לערכים, למשמעת ולמצוינות מאוד גבוהה בלימודים", הסבירה מלכי שיינין, מנהלת בית הספר, על "האני מאמין" של בית הספר.

כידוע, בית הספר "עילית שובו" עלה בכותרות בעיתונים מקומיים ואף בארציים בעקבות הישג מרשים: בית הספר שזכה במקום השני בתחרות הסייבר של ישראל, תחרות אליה הגיע בית הספר לאחר שקטפו את המקום הראשון באשדוד. עושה רושם שיש בית למצוינות בעיר.
חשוב מאוד לציין כי בבית הספר פועלות כיתות מופ"ת, שתורמות לא מעט למצוינות במוסד החינוכי. גם בשנת הלימודים הבאה תפתח כיתת מופ"ת לתלמידי כיתות ז'.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך