דוידוב: "אם יבקשו ממני להישאר, כנראה שאקבל זאת"

למרות שהוא מחוזר על ידי מספר קבוצות בליגת העל, אלכסנדר דוידוב מפתיע ואומר: "אני עדיין מקווה ורוצה להאמין שיש לנו סיכוי להישאר, אבל גם אם נרד, אני לא עוזב כל כך מהר"

מ.ס אשדוד לא ראתה ניצחון כבר 14 מחזורים, ובשבת לאחר ההפסד להפועל פתח תקווה 4-2 היא ירדה אל מתחת לקו האדום' כשהסיכוי להשאר עוד עונה בליגת העל הוא לא גבוה.

בעקבות המצב, קבוצות מליגת העל סימנו מספר משחקני אשדוד שהם היו רוצים שישחקנו בקבוצתם בעונה הבאה, ואחד מהשחקנים הללו הוא הקשר הסרבי אלכסנדר דוידוב, שנמצא על הכוונת של מכבי פתח תקווה, רעננה, הפועל חיפה וקריית שמונה. את דוידוב זה לא כך כך מרשים והוא מדגיש עד כמה הוא מחובר וקשור לקבוצה ולעיר אשדוד ומבחינתו הוא מוכן להשאר בקבוצה גם אם היא תרד לליגה השניה, "אני משחק כבר 15 שנה כדורגל מקצועני ומעולם לא נקשרתי למועדון, כמו שנקשרתי למ.ס. אשדוד" סיפר דוידוב.

"אני עדיין מקווה ורוצה להאמין שיש לנו סיכוי להישאר, אבל גם אם נרד, אני לא עוזב כל כך מהר. שמעתי שיש בי התעניינות וזה נעים לדעת שגם אחרי עונה בינונית מבחינתי, השם שלי מבוקש, אבל זה לא יהיה פשוט מבחינתי לעזוב את אשדוד אחרי שירדנו ליגה. המשפחה שלי נקשרה לכאן והילדים שלי אוהבים להיות בעיר הזו וללכת מכאן אחרי שירדנו לליגה השנייה, זה יהיה דבר קשה".

עוד הוסיף דוידוב: "אני איש של מילה ואיש של כבוד ואם ג'קי יבקש ממני להישאר, אני כנראה אקבל את זה. חשוב לי לראות שהוא נשאר באשדוד, כי כל הזמן אני שומע שמדברים על עתידו במועדון. בליגה השנייה גם משחקים כדורגל ואם הוא יבוא וירצה להאריך לי את החוזה, אני כנראה אוותר על ההצעות שיש לי מהליגה הראשונה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך