השר שטייניץ : "אנחנו בדרך לצוק איתן 2"

שטייניץ: "אנחנו לא רוצים להגיע לשם אך כנראה שזה הכיוון - צוק איתן 2 וכשנגיע לשם המבצע יראה אחרת- והוא מיטוט חמאס, החמאס מוליך את עזה למקום לא טוב והוא ישא בתוצאות". כך אמר היום, רביעי השר יובל שטייניץ, בערוץ 2. בנט: "יש לפגוע במשגרי עפיפוני התבערה ולא לידם".

האם אנחנו בדרך להסלמה ולעימות מול חאמס בעזה? אם תשאלו את שר האנרגיה, יובל שטייניץ, הרי שזה בהחלט הכיוון. השר אמר את הדברים בערוץ 2, היום, רביעי. שטייניץ: "אנחנו בדרך לצוק איתן 2".

שטייניץ היה מאוד ישיר כשאמר בין היתר: "אנחנו לא רוצים להגיע לשם אך כנראה שזה הכיוון – צוק איתן 2 וכשנגיע לשם המבצע יראה אחרת- והוא מיטוט חמאס, החמאס מוליך את עזה למקום לא טוב והוא ישא בתוצאות".

בקבינט גוברים הקולות להגיב בצורה קשה על הנעשה מעזה. רק בלילה הקודם נורו 45 רקטות ופצמ"רים לישראל וכמו כן נמשך "טרור העפיפונים". יש קולות שקוראים לנקוט ביד קשה יותר. שר החינוך נפתלי בנט אמר: "יש לפגוע במשגרי עפיפוני התבערה ולא לידם".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך