בזכות שיחת טלפון לכבוד יום הולדתה ניצלו חייה של תושבת אשדוד

ג'ני זרח הגיעה לגיל 50. שיחת טלפון מקופת חולים מכבי, לרגל יום ההולדתה, עם המלצה לממוגרפיה, גילה אצלה את סרטן השד. בימים אלה היא נותחה באסותא אשדוד וחייה ניצלו. ג'ני בפוסט: "אז בבקשה מכן היום, עוד היום, תתקשרנה ותקבענה תור כי זו לא קלישאה - גילוי מוקדם מציל חיים!!!".
בזכות שיחת טלפון לכבוד יום הולדתה ניצלו חייה של תושבת אשדוד
צילום: דף הפייסבוק של אסותא אשדוד

שיחת טלפון שקיבלה ג'ני זרח לכבוד יום הולדתה הצילה אותה מהסרטן בו חלתה, ללא ידיעתה. הכל החל כשקיבלה שיחת טלפון מקופת חולים מכבי עם הגיעה לגיל 50 ואיתו המלצה לבדיקת ממוגרפיה. משם הכל התגלגל מהר מאוד. את הסיפור סיפרה ג'ני בעצמה בפוסט מרגש שכתבה והודתה לבית החולים אסותא אשדוד, שם נותחה.

"אז השנה פרשתי פרישה מוקדמת מעבודתי לאחר 29 שנים בבנק ותכננתי המון תוכניות, אך מישהו דאג להזכיר לי שיש תוכניות ויש את מה שנקבע…'שלום ג'ני, מדברת ×××× ממכבי. הגעת לגיל 50 במזל טוב, רציתי לקבוע לך תור לממוגרפיה'.

אני: 'את יודעת מה, יאללה תקבעי לי תור פרשתי מהעבודה יש לי עכשיו זמן לעצמי.' (מי שמכיר אותי יודע שאף פעם "לא מצאתי זמן" להבדק. בית, משפחה, עבודה, פרנסה תמיד היו חשובים יותר…)
מכבי: 'איזו תגובה כיפית בד"כ בנות מתחמקות ודוחות. איפה תרצי לעשות את הממוגרפיה באסותא כלניות או אסותא אשדוד החדש?'
אני: 'אם אפשר בחדש… מעדיפה'
ממכבי: "מעולה קבעתי לך ל 8/4/18 בשעה….'
ומאז הכל היסטוריה… היום נותחתי.
למזלי הגילוי היה בזמן ובשלב 1-2 אך זה לא מנע כריתה חלקית של השד החולה והקטנת הבריא בהתאם. כירורגיה, אונקולוגיה, הכלה, קבלה, השלמה, הומור שחור ועוד ועוד מושגים שלא תיארתי לעצמי שאתעסק בם הפכו לנחלתי, הפכו לשגרת חיי. בתחילה קראתי לו 'הגוש'. אחר כך התגלו עוד ושיניתי שמם ל"ממצאים". לאחרונה כיניתי אותו הלובסטר שלי… כן בנות גם אני חליתי בסרטן השד.

אז בבקשה מכן היום, עוד היום, תתקשרנה ותקבענה תור כי זו לא קלישאה – גילוי מוקדם מציל חיים!!! החלטתי לפרסם את המקרה שלי למרות החשיפה, ואם אגרום, ולו לאחת מכן, לגשת להבדק – דייני.מוזמנות לשתף על מנת שיגיע לכמה שיותר נשים, מוזמנות לתייג נשים חשובות לכן, מוזמנות לקבוע בדיקה. מ ע כ ש י ו."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך