45 רקטות ופצמ"רים נורו הלילה לישראל, באשדוד עוקבים ונערכים

באשדוד נערכים אם וכאשר בעקבות ההסלמה. אחרי חצות תקף צה"ל מוצב חמאס בתגובה לבלוני התבערה - והמטחים החלו. 45 רקטות ופצמ"רים נורו, כמה מהם פגעו בשטח יישובים. איש לא נפגע, נזק נגרם. לראשונה מאז צוק איתן ישראל מאשימה את החמאס באופן ישיר. ישראל רוצה למנוע הדרדרות חמאס מנסה להגיע לעימות צבאי. ממשלת ישראל תדון במצב היום ותחליט כיצד לפעול.

לראשונה מאז צוק איתן, ישראל האשימה באופן ישיר את חמאס בשיגור 45 רקטות ופצמ"רים לישראל, הלילה.

כמו שזה נראה ישראל לא רוצה להביא את המצב לעימות צבאי ומעדיפה להתמקד בנעשה בצפון. אבל כמו שנראה, חמאס מאוד רוצה להסלים את המצב ואפילו להגיע לעימות צבאי. ממשלת ישראל תדון במצב היום ותחליט כיצד לפעול. צה"ל פעל כנגד עיפוני התבערה והירי לעבר ישראל החל מיד אח"כ.

גם באשדוד נערכים למצב. מאחר וגורמי ביטחון מבהירים כי מדובר בהסלמה ורצון של חמאס להדרדר לעימות, יש להתכונן אם וכאשר. באשדוד כאמור עוקבים ומוכנים לכל תרחיש.

כ-45 שיגורים של רקטות ופצצות מרגמה נרשמו כאמור הלילה, לעבר ישראל מרצועת עזה, וכמה מהם התפוצצו ביישובי עוטף עזה. שבעה שיגורים יורטו באמצעות סוללת כיפת ברזל ולפחות שלושה שיגורים נפלו בשטח הרצועה.איש לא נפגע, אך נגרם נזק. זה ליל האזעקות הקשה ביותר מאז מבצע "צוק איתן" לפני ארבע שנים, בדומה להסלמה שנרשמה רק לפני שבועיים.

בצה"ל הגדירו זאת כ"מתקפת רקטות חמורה לעבר עורף ישראל" ואמרו כי "חמאס מוביל את רצועת עזה ותושביה להתדרדרות והסלמה". ההסלמה מתרחשת על רקע גל "טרור העפיפונים" ובלוני התבערה והנפץ שגרמו לשריפות ענק בעוטף עזה. מתוך יותר מ-30 שיגורים לשטח ישראל, שבע רקטות יורטו על-ידי כיפת ברזל, ושלוש נפלו בתוך רצועת עזה. כאמור, ביישובי עוטף עזה נרשם נזק, אך לא היו נפגעים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך