מה עשתה משלחת מגבון שבאפריקה בביתו של הרב הראשי של אשדוד?

משלחת רמת דרג ממדינת גבון האפריקאית, שכללה אנשי ממשל בכירים, אנשי עסקים ודמויות בכירות, הגיעו במיוחד כדי לקבל את ברכתו של הרב הראשי וכן כדי לדון באפשרות לשפר ולקדם את היחסים בין שתי המדינות.
מה עשתה משלחת מגבון שבאפריקה בביתו של הרב הראשי של אשדוד?

המשלחת, שכללה אנשי ממשל בכירים, אנשי עסקים ודמויות בכירות מגבון, ביקשה מהרב הראשי לאשדוד חיים פינטו ומרעייתו הרבנית זהרי להגיע לבקר במדינתם, כדי שהם יהיו אורחי כבוד של נשיא המדינה. הרב פינטו הודה להם על ההזמנה הלבבית.

לא כל יום מגיעה לאשדוד משלחת חשובה ומשפיעה מאחת ממדינות אפריקה ולפני מס' ימים זה קרה, כאשר משלחת רמת דרג ממדינת גבון, הגיעה לביתו של רב העיר אשדוד וקרית מלאכי, הרב חיים שמעון פינטו. הביקור תואם ע"י בנו רבי יאשיהו פינטו, ראש מוסדות “שובה ישראל” בארץ ובעולם שביקש מאביו למצוא זמן פנוי כדי לכבד את המשלחת החשובה.

זו לא פעם ראשונה שרבי יאשיהו פינטו מקדם ביקור של משלחות רמות דרג מרחבי העולם, ובכך מסייע בקשרים הבינלאומיים של ישראל מול מדינות שונות למען העם היושב בציון ובעולם היהודי ברחבי העולם, ועל כך פרסמנו בכתבה על חייו בארה"ב בעיתון המגזין.

האורחים התקבלו בכבוד בבית משפחת פינטו באשדוד ואף זכו לקבל ברכות מהרב פינטו. מעבר לכך, הרב שמע מילים חמות על ישראל מצד האורחים מגבון, וקיימת אפשרות לקדם יותר את היחסים בין המדינות.

בסיום המפגש, המשלחת שכללה אנשי ממשל בכירים, אנשי עסקים ודמויות בכירות מגבון, ביקשה מהרב פינטו ומרעייתו הרבנית זהרי להגיע לבקר במדינתם, והם יהיו אורחי כבוד של נשיא המדינה. הרב פינטו הודה להם על ההזמנה הלבבית.

התמונות באדיבות שובה ישראל אונליין.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך