עיצוב ורענון הבית- איך לעשות זאת נכון?

הקיץ הגיע ואיתו הרצון לשנות משהו בבית, אבל תמיד עולות כמה שאלות עיקריות שבגלל שאנחנו לא מוצאים להן תשובה, אנחנו מוותרים על העיצוב. על איזה שאלות אנחנו מדברים: מאיפה מתחילים? לעצב לבד או להיעזר במעצב פנים מומלץ?
עיצוב הבית

הקיץ הגיע ואיתו הרצון לשנות משהו בבית, אבל תמיד עולות כמה שאלות עיקריות שבגלל שאנחנו לא מוצאים להן תשובה, אנחנו מוותרים על העיצוב. הנה כמה טיפים שיוכלו לעזור לכם להתחיל לעצב את הבית ולעשות זאת בצורה הנכונה ביותר. ספוילר קטן: עדיף להיעזר במעצב פנים מומלץ, שיודע את עבודתו מאשר לעשות זאת לבד ולקחת סיכונים מיותרים.

אז על מה נדבר?

  • מאיפה מתחילים?
  • לעצב לבד או להיעזר במעצב פנים מומלץ?
  • יש לי מספיק כסף לעיצוב מחדש?
  • כמה זמן ייקח לי לעצב את הבית מחדש?

אז איך מתחילים לעצב את הבית?

עיצוב הבית מתחיל כמו בהרבה דברים אחרים בחיים, בתכנון. חשיבה מקדימה על הדברים הבאים תעזור לכם להבין מאיפה מתחילים: חשיבה על אורח החיים שלכם בבית (באיזה חדר נמצאים הכי הרבה זמן, מה הצרכים שלכם בכל חדר, האם אתם מארחים וכמה אנשים אם כן וכד'),  סוגי עיצוב שאתם אוהבים (מודרני, קלאסי וכד'),  כמה זמן אתם הולכים לגור בו (הערכה) ומה חשוב לכם שיהיה בבית ובעצם כל מה שעולה לכם בראש שנראה לכם חשוב.

עיצוב הבית: לבד או עם מעצב פנים?

שאלה חשובה שתלויה בכמה דברים. נדבר על העניין המרכזי- גודל השיפוץ: במידה ומדובר בשיפוץ מהפכני וגדול של הבית מומלץ מאוד להיעזר במעצב פנים שיודע את העבודה. אם לא, אז יש שתי אופציות: אחת היא כמובן לעשות את העיצוב לבד (יש לכך השלכות רבות ולכן לא מומלץ). השנייה: להיעזר בשירותיו של מעצב הום סטיילינג שיוכל לעזור לכם בפאן העיצובי של רהיטים, צבע, פריטים וכד'.

כמה זמן וכסף דרושים לעיצוב הבית?

עוד שאלה שעולה המון אצל אנשים. היתרון בעבודה עם מעצב פנים היא שתכנון העיצוב ביחד איתו תעזור לכם לתכנן את התקציב שלכם ואת זמן השיפוץ בקלות רבה ולפרטי פרטים. ללא היעזרות באיש מקצוע, קשה יהיה לתכנן תקציב ולוח זמנים ואתם אפילו עלולים לחרוג מהתקציבים שתכננתם ולהגיע להוצאות גדולות ומיותרות.

בנוסף לשאלות האלו, הרבה אנשים מתלבטים האם לעצב את דירתם בגלל גודלה הקטן. איך מעצבים דירה קטנה?  טיפ אחד קטן מאיתנו הוא לא לקנות הרבה רהיטים לחדרי הבית אלא רק מה שבאמת צריך, וחשוב גם למדוד את חללי הבית לפני שרצים לקנות רהיטים.

לטיפים נוספים תוכלו להיכנס לאתר דיזיין לאב- סטודיו לאדריכלות ועיצוב פנים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך