איציק איטח ומשפחתו ניצלו ממוות בנס

התאונה ארעה בנתניה. רכבו של איטח היה מעורב בתאונה קשה עם רכב אחר. איטח ובני משפחתו פונו לבית החולים. הרכב נהרס כליל. איטח: "קיבלנו את החיים חזרה".
איציק איטח ומשפחתו ניצלו ממוות בנס

איציק איטח, ממתנדביה הגדולים של אשדוד ובני משפחתו, ניצלו היום, שבת, בנס ממוות, כשהיו מעורבים בתאונת דרכים קשה.

התאונה ארעה בנתניה, רכבו של איטח מסוג קיה, פגע ברכב אחר. רכבו של איטח פגע בדלת של הרכב ממול. נוסעי שני הרכבים נפגעו. ומעוצמת התאונה, כריות האוויר של רכבו נפתחו. איטח היה באותה שעה עם רעייתו חיה ושתי בנותיו. כל נוסעי הרכב נפגעו ופונו לבית החולים לנדאו ושוחררו. גם נוסעי הרכב האחר פונו לבית החולים ונזקקו לטיפול ולסדרת בדיקות מקיפה.

איטח כתב על כך: "השגחה עליונה היה לנו היום תאמינו לי אחריי תאונה כזאת לראות את הנסיכות רוקדות הכול הבל הבלים וברוך השם גם המשפחה שניכנסנו בהם גם כולם ברוך השם בבית אם פגיעות יבשות וקלות מאחל להם החלמה מהירה אמן תודה לאל שכולם כולל כולם פצועים קל ברוך השם".

 

כריות האוויר נפתחו

איציק מה קרה?

" ניצלנו בנס. לא היה לאן לברוח. נכנסתי בדלת של הנהג. עם כל הכאבים שהיה לי בגוף, רצתי לראות מה היה איתם. גם הם היו באוטו עם משפחה. תאמין לי  קיבלנו את החיים חזרה".

זה בגלל הדברים הטובים שאתה עושה למען אחרים

"יכול להיות. זה היה נס ממש נס. תאונה מפחידה. אולי כמו שאתה אומר, השגחה עליונה".

זירת התאונה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך