חמאס וארגנטינה

לא, אין טעות בכותרת, מסי וחבריו לנבחרת ארגנטינה שיחקו לידי אויבי ישראל, מהחאמס ומהרשות הפלסטינאית ומהעולם. בגלל שילוב של פחדנות וחמדנות, הם לא הגיעו לשחק בירושלים. ג'בריל רג'וב המחבל עוד מלמד אותנו כיצד להתנהג. מה שמכעיס אותי לא פחות, אם לא מגעיל, זו השמחה לאיד מתוך הבית. והחכם מסיים גם בניבוי העתיד עם קשר ישיר לסירוב של ארגנטינה. גביע הם לא ייקחו.
סידי

בחייאת ראבכום. מה באמת אתם חושבים, שאם נבחרת ישראל הייתה מארחת את ארגנטינה בחיפה, אז העולם היה מסכים? הצחקתם את ה-BDS, ארגון שונאי ישראל הרשמי. לשונאינו לא משנה איפה בישראל. כל ישראל מבחינתם צריכה להימחק. הכי קל להיאחז בירושלים. אז תרגיעו בבקשה, לא משנה איפה ארגנטינה הייתה עורכת את המשחק, תמיד היה מי שהיה מתנגד.

אני גם לא אוכל את זה ש-30 אנשים שהגיעו להפגין באימון המסכם של ארגנטינה לפני ההגעה לשחק בירושלים, בירת ישראל (לנצח נצחים. אגב אין עם אחד מבחינה היסטורית שהכריז עליה כבירתו, למעט דוד המלך. באסלאם ירושלים היא העיר ה-3 בחשיבותה, אחרי מכה ומדינה, אז אל תשחקו לנו אותה, ואל תשנו את ההיסטוריה). ארגנטינה לא הגיעה בגלל שילוב של פחדנות ובעיקר חמדנות.

פחדנות זה ברור למה. איימו "עלאק" על משפחותיהם של השחקנים והם נאחזו בזה. אז מה מחר אם מסי ישחק בברצלונה ומישהו יאיים עליו שאם יכבוש מול קבוצה שעומדת לרדת ליגה, בספרד, הוא לא ישחק? ישחק ועוד יכבוש. אז למה אמרו  שהם מפחדים? כי מסי עושה חשבון פשוט. בישראל 9  מיליון תושבים, בעולם 2 מיליארד מוסלמים. מבחינה כלכלית לא צריך להיות גאון פיננסי. זה ספונסרים, זה מרצ'יינדייז, זה הרבה מאוד כסף. מאוד מאוד מאוד. אז הוא העדיף לוותר על העם הישוב בציון, לטובת חשבון הבנק שלו היושב בציריך. מתמטיקה פשוטה. מסי וחבורתו חשבו "נחרטט" לעולם שזה בגלל פוליטיקה ונחסוך מיליארדים.

עכשיו תגידו, מה אשם מסי? מה אתה רוצה ממנו? זו הנבחרת שלא רצתה לבוא ובעיקר ראשיה. הצחקתם לי את גיד אכילס המתוח שלי. שימו לב, איפה ערכה ארגנטינה את מחנה האימונים שלה לפני המונדיאל? ב ב ר צ ל ו נ ה!!! למה? כי מסי שם. לא הטריחו אותו. וזה לא פוליטי לערוך מחנה אימון בחבל קטלוניה? שרוצה עצמאות (בדיוק כמו הפלסטינאים) וספרד מתנגדת. פוליטי אחוש פוליטי. אבל את הכסף מסי עושה בברצלונה, אז זה גם כלכלי עבור. תשבו ותשבו טוב. אם מסי היה רוצה, המשחק היה נערך פה. כולל שירת התקווה שלו ושל נשיא ההתאחדות הארגנטינאית, עם קטע סולו של מסי ב"להיות עם חופשי".

מה שהיה לי יותר עצוב, זה שהפילו את כל התיק על מירי רגב, שגם כך לא מעט רואים בה את האויבת שלהם, כי היא משנה פה סדרי תרבות (ומי שהחזיק עד היום בהחלטה מהי תרבות, כועס על זה). היא קבעה שגם תרבות מזרחית היא תרבות, שגם האנדלוסית של אשדוד היא תזמורת לאומית וכל מי שרוצה להחזיק בבלעדיות על כך, כועס. חיפשו  אותתה ועל זה מצאו. מצאו את האשמה במירי רגב שהתעקשה על ירושלים. הלו ירושלים היא לא רק של מירי רגב, היא של כולנו. מה לעשות.

תגידו לי אתם קוקוריקו? למה זה פוליטי שמדינה תשחק בבירתה? תגידו מה קרה לנו? התלבלבנו מיהו האויב? לשחק בעיר הבירה זה לחצות קו אדום? למה יש איזו מדינה באירופה שהייתה מסכימה שיגידו לה מהי בירתה ומה לעשות בה? זה משגע אותי. מה שיותר הוציא אותי מדעתי, זו השמחה לאיד בתוך ישראל על כך שהמשחק בוטל. כן ישראלים, ישראלים כתבו מתחת לכל עץ רענן ובעיקר בכל קיר של פייסבוק (שזה היום עץ רענן של פעם), שטוב עשתה ארגנטינה שלא הגיעה לשחק בירושלים וכי מירי רגב אשמה ומגיע לה. זה עצוב. סליחה חוזר בי. מגעיל. פלוס.

טמטום הוא מחלה מאוד כואבת. לפי מה שקראתי בפוסטים של אנשים בעניין, חלק מהם במצב סופני של טיפשות. או הלקאה עצמית. או טיפשים שמלקים עצמם. נסגור על שניהם. תקשיבו ותקשיבו טוב. זו עיר הבירה שלנו, ומי שבתוך עמנו חולק על זה, אז מחר יחלקו על יפו, עכו, רמלה ועוד. ויחליטו איפה נחגוג את יום העצמאות, או שמחר עוד יערכו הפגנות…כי אסור לראות את המונדיאל בסביבות הרי ירושלים….(בציניות. בציניות. אפשר לראות) אז הרי החדשות עבורכם. זה לא יקרה.

עכשיו מדברים על האירוויזיון. הנה אני אומר לכם, אם נוותר על קיום האירווזיון בירושלים, אפשר לסגור את הבסטה. שלא יבואו מצידי באירופה. נעשה ערב שירים עם ש'רלה שרון (שירה בציבור. יווו איזה ענתיקה אני) ולא ניתן לאירופה ולשונאי ישראל, להפריע לנו לשיר. אנחנו לא הבובה שלכם…משחק מילים הבנתם נכון? אנחנו לא הצעצוע שלכם…. ומי מלמד אותנו כיתד להתנהג. מי שולף לנו "כרטיס אדום", מי ששלף רימון וזרק על רכב של צה"ל בגיל 17 והיה בכלא ישראלי. ג'בריל רג'וב, האיש, מחבל, מלמד אותנו מוסר. הוא עסק בתכנון כיצד להרוג יהודים ועכשיו הוא כיו"ר ההתאחדות הפלסטינאית (וזה לא מינוי פוליטי? לא, ממש לא. האמאמא של הפוליטי), מסביר לנו איך צריך לנהוג בבני אדם. אנחנו אח"כ ממהרים ללחוץ לו את היד בכל הזדמנות ולתת לו עדיין אישור כניסה חופשי לישראל. בושה לנו. מירושלים צריכה לצאת הבשורה, מהממשלה, להגיד למחבל רג'וב, אתה לא רוצה שהמשחק יהיה בירושלים? אין בעיה, אבל גם אתה אל תתקרב לפה. אני מתערב שהוא גם ביקש כרטיסים עבורו, ביציע המזרחי. אבל זה היה אבוד לו מראש, לך תמצא כרטיס.  גם לפני כן, מי שקרא את הטורים שלי (ויש בלי עין הרע לא מעט), יודע שאני איש של רונאלדו ולא מסי. רונאלדו הוא טואאל פלייר ומסי הוא פרעוש. האמת בא לי להגיד קרצייה. אדם קטן. גם אם שחקן גדול. דבר אחד אני כבר אומר כאן ואתם מוזמנים לרשום. מסי וארגנטינה לא יגיעו לשלבים הגבוהים במונדיאל שנפתח השבוע. תירשמו תירשמו…את הפתק אני מבטיח להכניס לכותל…בירושלים.

וחכם סידי אומר: "מי שלא רוצה אתכם…הרווחתם פחות אדם טיפש לידכם"…(הבנת מסי?)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך