תחזית אסטרולוגית שבועית / עוזי הכהן

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 15/06/18 ועד 21/06/18
תמונת מזלות

טלה:

לחצים חומריים מחייבים אתכם להתנהל בצורה זהירה מבחינה כלכלית. רבים מכם נמצאים ושרויים בספקות לגבי נושא או עשייה שמעסיק אתכם. תהליך זה של חוסר שלמות והימצאות בספק, מלווה בשאלות רבות, תהיות וחוסר נוחות שבאים לידי ביטוי הן מהבחינה הבריאותית כחולשה וכאבים פיזיים שונים והן מהבחינה הנפשית והרגשית כמו מועקה, חוסר סיפוק ותסכול. התחושות הללו מטרתם אחת והיא לגרום לכם לקום ולעשות למען עצמכם. מבחינה קבלית ניתן לומר שנשמתכם מאותתת לכם שהגיעה העת להתיר את הספקות ולרכוש את הכלים הדרושים כדי להילחם בחוסר ודאות והונאה עצמית. כספים: לא חישבתם את צעדיכם הכלכליים בתבונה, דבר שהוביל אתכם למצב לא כל כך נוח מבחינה כספית. תהליך זה יכול להוביל למתחים וויכוחים בתוך הבית וגם מחוצה לו. לעצמאים שביניכם: רצוי לבדוק היטב את ספרי החשבונות, יש סיכוי טוב שתצטרכו להציגם בקרוב. התחום הבריאותי של בן משפחה או חבר קרוב מעסיק אתכם ומשפיע לרעה על מצב הרוח שלכם. זוגיות: השבוע כדי להימנע ממשבר, יהיה עליכם להתנהל בזהירות בתוך הזוגיות שלכם. חולשה ועייפות גורמים לכם לחוסר חשק ולקמצנות רגשית. חשוב שתדעו שכדי לשמור על זוגיות תקינה, לעיתים קרובות יש צורך להתעלות מעל לעייפות או חוסר חשק. באופן כללי ניתן לומר שאתם די מאוכזבים מבן הזוג שלכם והייתם רוצים שהוא ינהג אחרת. במידה ואינכם מצליחים לתקן בכוחות עצמכם את הדרוש תיקון, אין זה אומר שצריך להרים ידיים. הקלפים ממליצים לכם לפנות לעזרתו של יועץ או מגשר, שיעזור לכם לסדר את הדברים. טיפ לשבוע טוב יותר: חז"ל מלמדים ש:"תורת השם תמימה ומשיבת נפש"! הכניסו לסדר יומכם גם לימודי תורה ברמה כזו או אחרת. נסו ולא תצטערו. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הצהירו שלוש פעמים ביום את המשפט הבא: "אני לוקח/ת אחריות מלאה על חיי" בקול גדול ומהלב. ואם אתם לא מסוגלים להגיד את זה, אז תגידו "אני מוכן להתחיל לקחת אחריות מלאה על חיי" אבל תגידו מילים אלו גם אם אתם מתביישים כי זה משפיע.

שור:

המון תנועה, תזוזה ופעלתנות חיובית. חדוות עשייה מתוך תקווה לעתיד טוב יותר. אופטימיות על מפתנו של עתיד חדש, מעבר ושינוי חיובי ומבורך. חשוב לא להביט לאחור ולהקפיד ולצעוד קדימה. שבוע בעל גוון חיובי ניצב בפתח ורבים מבני מזל שור מרגישים וחווים הקלה מסוימת שמאפשרת להם לראות את העתיד גם בגוונים של ורוד. דברים שלקו בסחבת ושהיו תקועים עד עתה, מקבלים תפנית חיובית ומתחילים לזוז… והשיפור יבוא בעיקר בנושאים שקשורים בעבודה, פרנסה וקריירה. בעבודה: מתרחשים תהליכים שמצריכים מכם להתנהג באופן קצת יותר אסרטיבי ונחוש. התנהגות שכזו תאפשר לכם לשמור על האינטרסים שלכם לבל יפגעו. נושא או פרויקט חדש בו אתם לוקחים חלק מצריך מכם השקעה של זמן ואנרגיה. הקלפים מראים שלמרות הקשיים, ההשקעה משתלמת. בבית: חוסר שיקול דעת עשוי להציב אתכם בעמדת התגוננות שאין בה צורך. חשיבה של – "סוף מעשה במחשבה תחילה", עשויה למנוע מכם את הצורך בהסברים והתנצלויות. זוגיות: לאחר תקופה שבה הזוגיות שלכם חוותה מהמורות וקשיים, אתם ניצבים השבוע בנקודה חדשה שבה יש לכם את היכולת ללבן כעסים ולברר מה בדיוק מפריע לכם לממש את הזוגיות עליה אתם חולמים. ההבנה שרק בשיחה פתוחה וגלויה תוכלו לסדר את הדברים היא נקודת המוצא לכל בעיותיכם. אם אינכם מסוגלים לעשות זאת בכוחות עצמכם, מומלץ לפנות לעזרתו של איש מקצוע שילווה, ידריך וייעץ. לרווקים: אנרגיה חדשה וחיובית מזמנת לכם מצבים נאים וטובים לפגוש ולהכיר אנשים ובני זוג חדשים. היכרות חדשה שהחלה על צג המחשב, מקבלת הזדמנות לצאת מהעולם הווירטואלי ולעבור לפסים מעשיים. השבוע חשוב להקפיד בכול הקשור לבטיחות בנהיגה, בנסיעה, ושימוש בדרך. טיול, נסיעה או חופשה קצרה נראים באופק והדבר מומלץ בחום. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית:אילו רק יכולנו להפסיק לומר "אני לא יכול" או "איני מסוגל", עולם חדש ונפלא היה נפתח בפנינו. נסו להוציא את ה"איני יכול" מהלקסיקון שלכם. עשו זאת ברצינות. בכל פעם שבה אתם אומרים "איני יכול", תנו ח"י שקלים לצדקה. מעניין כמה שקלים יצטברו לכם במשך החודש?

תאומים:

שבוע אפרורי בפתח חוסר שקט נפשי נובע מרגשות מודחקים שיוצרים שאלות שמובילות לצורך בסידור הבית הפנימי והחיצוני כאחד. השבוע יעמוד בסימן הבית והמשפחה. הקלפים מצביעים על כך שלמרות שהכול נראה בסדר, קיימת מתיחות סמויה בתוך הבית. אין זה משנה עם מי או מול מי המתיחות הזו מתקיימת. יש לטפל בה בדרך הראויה. התעלמות ממתיחות זו והטמנת הראש בחול רק תחריף את המצב. לכן, היו נבונים ואל תשמרו בלבכם את מה שמפריע לכם. כמו כן, נצלו את הסופ"ש הקרב ואת יום הולדתכם לקירוב לבבות. בעבודה: המתח שהצטבר לאחרונה מפנה את מקומו לתחושת השלמה אשר מקלה עליכם לבצע את עבודתכם ביעילות. הקלפים ממליצים לכם להאיר פנים לסובבים אתכם, לגלות אוזן קשבת וסבלנות. יחסכם האדיב בסביבת עבודתכם יסייע בידכם לקדם את עצמכם. זוגיות: חולשה ועייפות גורמים לכם לחוסר חשק. אך חשוב שתדעו שכדי לשמור על חיי הזוגיות, לעיתים קרובות יש צורך להתעלות מעל לעייפות או לחוסר הריכוז. לאלו מכם ששוקלים לסיים קשר זוגי, ממליצים הקלפים לגלות אחריות ובגרות ולא למהר ולהגיע למסקנות חפוזות לפני שבדקתם היטב האם עשיתם את כל מה שיש בידכם לעשות כדי להציל ולהחיות את הקשר. כספים: השבוע יהיה עליכם להימנע מבזבוז מיותר. אלו מכם שיצליחו להתמודד מול הפיתוי לשלוף את הארנק, ימנעו מעצמם לחצים מיותרים. עיסוקים שקשורים בטיפול, שיפוץ ואחזקת הבית עולים בקרוב על הפרק. טיפ לשבוע טוב יותר: השבוע יש להימנע מתלונות, מרטינה ומהאשמות ולדבוק בחשיבה חיובית ובאור שיחיו אתכם. "כול המשתמש באור תורה, אור תורה מחייהו". יום הולדת שמח לאחרוני החוגגים, שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: מיהו אומלל? ומיהו מאושר? אומלל, הוא אדם המצטער את צער האתמול ודואג את דאגת המחר. מאושר, הוא אדם השמח על האתמול וסומך על הבורא יתברך ובטוח בו בכל הנוגע למחר.

סרטן:

זמן לפעול בנחישות מגובה באמונה זו העת להתקדם ולקדם. שבוע חיובי ניצב בפתח. עכשיו הזמן לקדם רעיונות לכלל ביצוע ולהזיז דברים שחשוב לכם לקדם. השבוע יעמוד בסימן העבודה והקריירה. הקלפים מצביעים על כך שאינכם מודעים מספיק לפוטנציאל שטמון בכם ושאינכם נותנים לעצמכם את הקרדיט הדרוש על מנת שתוכלו לפרוץ קדימה ולשפר את מצבכם המקצועי והתעסוקתי. עליכם להתחבר לאמונה ביכולותיכם. התחברות לביטחונכם העצמי ולאסרטיביות הדרושה יובילו לביצוע המהלכים הנכונים. צמיחה אישית: עד עתה שמתם דגש על תחום החומר והשגתם הישגים נאים אולם כעת אתם מרגישים שהגיע הזמן להמשיך ולהתפתח בעיקר בכל הקשור לתחום הרוחני. בזמן הקרוב יתחדד צורך זה והדבר יוביל לסיעור מוחות שיביא בעקבותיו לתחילתו של השינוי המיוחל. רומנטיקה: קשר וירטואלי שמתקיים על צג המחשב עשוי לעורר תקווה אך לבסוף לגרום לעוגמת נפש כדי לא להיפגע, הימנעו מחשיפת יתר ברשת ומהקלדות חפוזות על המקלדת. לאלו מכם שנמצאים בתחילתו של קשר חדש צפוי שבוע מלא אהבה אשר יוביל לחיזוק הקשר. לנשואים שביניכם: מומלץ להשתטות מעט ולהיפתח בלב שלם ובנפש חפצה לאתגרים וחוויות חדשות בתוך מסגרת הנישואים. טיול או חופשה קצרה מעודדת את רוחכם. טיפ לשבוע טוב יותר: יש להימנע מדחיינות, הססנות וממורך לב. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: האמונה העיונית היא רצון האדם להגשים יעוד בחיים, והיא זו שנותנת לו סיבה לקום בבוקר, ומזינה את נשמתו הקדושה בחיות רוחנית, לפיכך היא נקראת "עץ החיים" שהרי "לא על הלחם לבדו יחיה האדם", אם יש לאדם מטרה בחיים אז הוא חי באמת. האמונה העיונית עוסקת בשאלת תיקון העולם, על מנת שנחיה בעולם טוב יותר, בו תהיה אחווה בין איש לרעהו ודרך ארץ ושלום לכולם. כפי שהבטיחו לנו הנביאים שלעתיד לבוא "לא ישא גוי אל גוי חרב ולא ילמדו עוד מלחמה", "ובילע המוות לנצח ומחה ה' דמעה מעל כל פנים".

אריה:

התלבטות ודילמה בין שתי אפשרויות (כמו למשל: תלבטות בין שני אפקי השקעה, התלבטות בין שני מקומות עבודה, שתי נשים, או התלבטות בין שני מקומות מגורים או בין שני מחזרים.) יוצרת מצב שאינו יציב בעבורכם. הבחירה שלכם לפסוח על שני הסעיפים, מקשה עליכם להתקדם לעבר פתרון שיקל על מצבכם. בעבודה: נושאים שקשורים בשכר/כסף עולים על הפרק. לאלו מכם שלאחרונה החלו בעיסוק חדש או עבודה חדשה, מרים הקלפים שזו הזדמנות טובה לחזור למעגל של עשייה מתוך תחושת רצון כנה ואמתית ליצור שינוי שישפיע לטובה על מצבכם. זוגיות: אווירת קדרות ופסימיות משקפת את הפן הזוגי שלכם והדבר גורם לכם להתרחקות נפשית מבן הזוג. עליכם לדעת ולהבין כי אם אתם חפצים בשיפור, דווקא ההתקרבות היא התרופה למצבכם. קרבה אמתית היא אחת מההנאות הגדולות ביותר שמציעים לנו החיים. בכל אחד מאתנו טמון פוטנציאל אדיר להעלאת רמת הקרבה והאינטימיות, בתנאי שנהיה מוכנים לערוך כמה שינויים בהתנהגות הזוגית שלנו. אצל חלקכם ניתן לראות, שהתלבטות בין שתי מערכות יחסים משבשת לכם את קו המחשבה ואתם מתקשים לבחור מי מבין השניים טובה יותר בעבורכם. גם כאן יהיה עליכם לשאול את השאלות הנכונות כדי שתוכלו להגיע לתשובות האמתיות. כספים: חוסר יציבות רגישי שנובע מחוסר של ביטחון כלכלי משרה עליכם אווירה לא נעימה. השבוע רצוי לשמור את הכסף בתוך הארנק ולהימנע מבזבוז מיותר. התאפקות ודחיית סיפוקים למועד אחר תשפר את המאזן שלכם. טיפ לשבוע טוב יותר: אם אינכם לומדים מהשגיאות שלכם מה הטעם לעשות אותם ? – הפיקו לקחים !! שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רחונית: התורה מלמדת אותנו, עד כמה חשוב להשתדל ולהימנע מלהיקלע לכל מריבה או ויכוח, ובוודאי כאשר מדובר בויכוח שמנהלים אנשים אחרים, בנושאים שאינם נוגעים לנו.

בתולה:

האנרגיות סביבכם טובות יותר. עזרה שמגיעה מסייעת בפתרון בעיה שמציקה. הקלה והכרה מעלים בטחון עצמי. היכולת ליצור בכוחות עצמכם רגשות חיוביים, זהו המפתח לשבוע מוצלח. מי שרוצה ליצור אצל עצמו רגשות חיוביים, לשם כך עליו לשפר את צורת ההסתכלות שלו על המציאות. על האדם להביא את עצמו למצב, שבו צורת ההסתכלות שלו על המציאות תהיה כמה שיותר טובה וחיובית. מצב שבו הוא רואה וחווה את המציאות כדבר טוב. וכאשר האדם רואה את המציאות כדבר טוב, על ידי זה הרגשות של האדם הופכים להיות יותר טובים וחיוביים. אווירה כללית: התחושה שהקרקע מתחת לרגליכם מתייצבת, מאפשרת לכם לפעול בצורה יעילה יותר ותחושת הביטחון העצמי שלכם משתפרת. המוטיב המרכזי השבוע, קשור בעיקר ליציאה לדרך חדשה שמובילה לשינוי חיובי, שקשור בעיקר לענייני הרגש והרוח. בעבודה: זהו שבוע טוב שיאפשר לכם לבצע מהלכים שונים שיקדמו את שמכם הטוב. עבודה חדשה או שינוי משרה נראים באופק ותהליך זה חיובי ביותר בעבורכם. לימודים עולים על הפרק. זוגיות: רומן או קשר זוגי הולך ומתהדק ומחשבות על מיסוד כזה או אחר עולות על הפרק. לרווקים שבניכם: אתם חשים בשלים ליצירת מערכת יחסים רגשית ואוהבת. ואכן, בזמן הקרוב צפויה הכרות מעניינת שעשויה להתפתח באופן חיובי ולנשואים שביניכם: יהיה שבוע טוב בו תוכלו ליצור מהלכים זוגיים משותפים שיחזקו את יסודות זוגיותכם. חופשה או טיול שיתרחשו בזמן הקרוב ירימו לכם את המורל. כמו כן בשורה משמחת בדרך אליכם. רכישה של כלי תחבורה חדש או התעסקות עם כלי רכב דורשת מזמנכם. שבוע מבורך ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: אם אתם חיים כאילו תמיד יהיה עוד מחר, אין סיכוי שתעשו הרבה היום. חכמינו אומרים ב"פרקי אבות": "ושוב יום אחד לפני מיתתך." כלומר – חזור לדרך הנכונה יום אחד לפני שתמות. ומתי בדיוק יהיה היום הזה…? אין לדעת. אם כך, אין ברירה חייבים להתחיל כבר היום.

מאזניים:

השבוע יש להיזהר שלא להיקלע לריב ולמחלוקות עם הסובבים אתכם. חוסר סבלנות ופתיל קצר יכולים לסבך אתכם לכן יש להשתדל עד כמה שניתן מלהיגרר לוויכוחים. הדרך הבטוחה ביותר להימנע ממריבה או עימות, היא פשוט לסרב לקחת בהם חלק! זכרו: דרושים שני אנשים בכדי שהויכוח יתממש! באופן כללי: האגו שלכם שוב יכול לסבך אתכם והיה עליכם השבוע ללמוד לשלוט בו. כעסים ושמירת טינה פוגמים במערכות היחסים במעגל הכי קרוב שלכם והדבר עלול ליצור השבוע מתחים סמויים וגלויים עם בן הזוג, ההורים, הילדים ובני המשפחה. בעבודה: פגיעה ללא עוול בשמכם הטוב, גורמת לכם להתקוממות. חוסר הסכמה עם החלטות הממונים או השותפים לעבודה, גורם למתיחות ויוצר חוסר אימון. לכן, גם במקום העבודה חשוב מאוד שלא להגיע לידי כעס בגלל טפשותם של אנשים אחרים. זוגיות: השבוע אתם חסרי סבלנות והדבר יכול להוביל אתכם לוויכוחים מיותרים שלא יתרמו דבר ויחדדו לכם את ההרגשה שבן הזוג איתו אתם מצויים מגביל, כובל ומונע מכם להתקדם ולעשות את אשר אתם באמת רוצים לעשות. וותרו על הצורך להיות צודקים וגלו סבלנות כלפי בן הזוג. כספים: אין זו תקופה טובה מבחינה כספית ומומלץ לדחות רכישות גדולות וחתימה על חוזים לשבוע הבא. בריאות: העומס הרב שמוטל עליכם מערער את בריאותכם והופך אתכם לפגיעים יותר. הרשו לעצמכם לנוח מעט, היעמנעו מחשיבה שלילית ומכעס, עשו הילינג או צאו לטייל בחיק הטבע. הדבר יעשה לכם רק טוב ויסייע בידכם להימנע מכעסים ולהטעין מחדש את המצברים. שבוע טוב ואלוהים אתכם!

הכוונה רוחנית: במהלך חיינו אנחנו לא יכולים להרשות לרמת הביצועים שלנו להשתנות בכל פעם שאנו נתקלים בבעיה. המפתח להצלחה טמון בקביעות. אנשים שנמצאים בנדנדה נצחית של מצבי רוח – יום למעלה, יום למטה – סובלים מקושי רב יותר בהשגת מטרותיהם ובשמירה על מערכות יחסים תקינות.

עקרב:

שבוע חיובי בפתח והתחושה הכללית שמפעמת בלבכם מבשרת לכם שהחלטות שקבלתם על עצמכם לאחרונה הם ההחלטות הנכונות ביותר בעבורכם והכיוון בו אתם צועדים עקב כך, נראה מעודד ומבטיח. זהו זמן טוב לקנייה, למכירה או לכול פעולה עסקית. זמן טוב לגשת למבחנים כמו למשל: לטסטים, לתאוריה, בגרות וכדומה. בעבודה: מעריכים את עשייתכם ואתם דמות חיובית אשר ניתן ללמוד ממנה. הקלפים מצביעים על כך שבקרוב יורחב תחום אחריותכם ויתכן כי תתבקשו לסייע ולקדם פרויקט חדש בנוסף לעשייתכם. עשו זאת בשמחה- תגמול ראוי לא יאחר לבוא. זוגיות: רבים מבני מזל עקרב חשים כי הדחפים והיצרים המיניים שמתקיימים בהם חזקים מתמיד ויש להם דחף עז לאהוב ולהיות נאהבים. לפנויים שביניכם זהו שבוע נהדר להביא לידי ביטוי את האיכויות שבהן התברכתם. צאו תיראו ותראו ובעזרת השם תחזרו הביתה עם זוגיות חדשה. לנשואים שביניכם- זהו שבוע נהדר לשים את המחלוקות מאחור ולנצל את הזמן לאהבה ,פינוקים, למיסוד וליציבות שיעשו רק טוב לקשר. טיול או חופשה קצרה עולים על הפרק, גם חו"ל נלקח בחשבון. טיפ לשבוע טוב יותר: הימנעו מגאוות יתר. מותר לכם להתגאות בעשייתכם אך לא להתרברב ולהיתיהר בה. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: במידה ותבחרו למצב את חששותיכם במקום הראוי להם, תוכלו להתמודד עם כל משימה או החלטה אותה בחרתם לבצע.

קשת:

שבוע של ריפוי והחלמה, שבוע של הסכמות ותובנות שמובילים לשינוי מרעננן, שבוע טוב ממתין לבני מזל קשת. הקלפים מראים שתהליך שהתחלתם לפני זמן מה בו הושקעו מאמצים רגשיים ונפשיים עמוקים מגיע אל שלביו הסופיים. התוצאה שתושג תגרום לכם נחת ותפצה אתכם על זמנים לא יציבים שחוויתם. כמו כן תמצאו את עצמכם מגשרים, מפשרים ומשכינים שלום בין שני צדדים בעלי דעות שונות הן בעבודה והן מחוצה לה. ניתן לומר שדבר זה מתאפשר היות ואתם זוכים להערכה רבה ודעתכם נחשבת ע"י הסובבים אתכם. היו הוגנים וישרים כפי שאתם עושים תמיד. בכל הנוגע לכספים גם כאן ניתן לראות שמסתמן לו שיפור אך יחד עם זאת אתם עדיין אינכם בטוחים מספיק, לכן היו מחושבים. רומנטיקה וזוגיות: האנרגיה שמציפה אתכם גורמת לכם להראות טוב, אתם קורנים, מושכים ומשדרים ניחוח חושני של נעורים. השבוע הקרוב טומן בחובו הזדמנות טובה ליצור וליזום מצבים אשר עשויים להביא קץ לבדידות. הזוגות שביניכם שישכילו לנתב בתבונה וביעילות את האנרגיות החיוביות של שבוע זה הכוללות אהבה, שיתוף ונתינה, יובילו להתחדשות רגשית במערכת הקיימת ולביסוסו של הקשר מתוך תחושת שלמות. כמו כן, זהו שבוע טוב לחתימה על חוזים ולמיסודם של קשרים ושותפויות לטווח הארוך (כולל הסכמי נישואין). מבחינה רוחנית: היכולת להגיע למצב של שיוויון נפש תעניק לכם את תחושת הביטחון הרגשי שאותה אתם מחפשים. כול שעליכם לעשות הוא להתחיל ולעשות!! להתחיל ולבצע, להתחיל לרפא, להתחיל ליצור, לעשות, לצייר, לרקוד, לאהוב, להתחיל לשיר, לבשל, לעבוד בגינה, לזמזם מנגינה, ולעשות דברים שעושים לכם טוב בנשמה. עשייה מתוך מקום של יצרנות וחדוות חיים, היא המפתח לאיכות החיים שאליה שואפים כולם. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!

הכוונה רוחנית: אנחנו – מזדהים עם הנשמה אך לעיתים קרובות מידי חיים את הגוף… הקשבה לקול הפנימי שקיים בליבכם תאפשר לנשמה שלכם לבוא לידי ביטוי – גופכם יודה לכם על כך, נפש בריאה = גוף בריא.

גדי:

השבוע נפתח באווירה חיובית. המוטיב המרכזי בשבוע זה יעמוד בסימן של הכלת סדר עדיפות חדש ולקיחת אחריות. אחריות היא המפתח לקבלת מתנת החיים בשלמותה. אחריות היא האמצעי שבעזרתו אתם יכולים ליצור קשר אמיתי ביניכם לבין המציאות שלכם. הנשיאה באחריות לגבי חייכם היא משהו שמשחרר אתכם, הן ברמה הסובייקטיבית (עושה לכם טוב) והן ברמה האובייקטיבית (מאפשר לכם לעצב את חייכם כרצונכם). כל החלקים ה"בעייתיים" בחייכם הינם חלקים שטרם למדת לקבל עליהם אחריות. קבלת אחריות = הקלה, אושר, הנאה, עיצוב, שחרור ויצירה. בעבודה: זהו שבוע חיובי שיאפשר לכם להביא לידי ביטוי את המקצועיות והיכולת שלכם. לאלו מכם שיבחרו לנהוג באסרטיביות ולהוביל מהלכים, צפוי שיפור ניכר הן בשכר והן בתנאי העבודה. בבית: נושאים שקשורים בכסף ובחוסן כלכלי יעלו על הפרק. גם כאן, חשוב מאוד לקחת אחריות על תזרים המזומנים שלכם ולהימנע מהוצאות שהן אינן כורך המציאות. זוגיות: שכלתנות יתר משווה לזוגיות שלכם מראה מכובד אך משעמם ושגרתי. מהמקום הזה אין לכם הרבה חשק לאהבה וחיזורים. רצוי ומומלץ בחום להכניס מעט רוך, אינטימיות, רומנטיקה וחשיבה יצירתית, שיעזרו לכם לאזן ולגוון את זוגיותכם. התיקון השבועי: לומר דברים בשם אומרם . לא לשכוח לתת את הקרדיט הראוי למי שראוי לכך ולא ולהתהדר "בנוצות" שלא שלכם. זכרו! " האומר דברים בשם אומרם כאילו הביא גאולה לעולם". שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: עליכם להרגיל את לבכם לעזוב את המחשבות הפסימיות ולהפסיק את ההתמקדות במה שגרוע בכל סיטואציה, ולהתחיל לחשוב בצורה חיובית.

דלי:

שבוע חיובי בפתח. זמן טוב לגיבוש תוכניות לגבי העתיד. המוטיב המרכזי של שבוע זה יעמוד בסימן של פריצת דרך ומחסומים שעד עתה עיכבו את התקדמותכם. הגורמים לפריצת הדרך החיובית הם תובנה, הארה או עשייה שבעקבותיהם הפכתם את עצמכם לזכאים לכך שאותם המחסומים יוסרו. בעבודה: זהו שבוע טוב לקדם רעיון או עשייה שאתם חפצים בקידומם. השתלמות או התמקצעות במסגרת העבודה עולים על הפרק והדבר מומלץ לכם ביותר. בבית: השגרה השוחקת של מטלות הבית יוצרת תחושת מחנק וחוסר נחת ומכאן הדרך לחיכוכים וויכוחים עם בני הבית קצרה ביותר. הקפדה על סבלנות וסובלנות, בעיקר כלפי הילדים, חשובה ביותר. לאלו מכם שמנסים להיכנס להריון, זהו שבוע טוב שיש בכוחו לפצות על ניסיונות כושלים בעבר. לרווקים שבניכם: היכרות חדשה מפיחה בכם תקווה מחודשת אך יחד עם זאת מתקיים בליבכם חשש שמא שוב תתאכזבו ומה שהיה הוא שיהיה. התחברות לאמונה בעצמכם ובבורא עולם תאפשר לכם לנצח את הספק. ענייניי מגורים עולים על הפרק ונושאים שקשורים בבנייה, קנייה, מעבר או שיפוץ מעסיקים אתכם. חופשה קצרה או טיול נראים באופק. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: עליכם להבין שחיים חדשים מתחילים בשבילנו בכל שנייה. בואו נצעד קדימה בשמחה לפגוש בהם. חייבים להמשיך ולהתקדם אם נרצה בכך ואם לאו, והליכתנו תהיה נוחה יותר כשעינינו מופנות קדימה מאשר אם יוסבו לאחור.

דגים:

היכולת שלכם לדון לכף זכות את כול מה שמתרחש סביבכם כולל את עצמכם, חשובה מאוד בשבוע זה. השבוע יתאפיין בירידה באנרגיות, חולשה בריאותית שנובעת מחשיבה פסימית. הקלפים מצביעים על כך שיש אכזבה בלבכם. אכזבה זו מופנית בעיקר כלפי עצמכם וכלפי עשייתכם למען עצמכם. עליכם לדעת ששימוש לא נכון בביקורת עצמית מוביל למחשבות רעות, לרחמים עצמיים ולחידלון. ההבנה שאנחנו הוא מה שאנחנו חושבים, היא הכרחית. המחשבות שלנו יוצרות מציאות. אם אתם משוכנעים שלא תצליחו, זה בכלל לא משנה אם זו האמת או לא, אתם פשוט לא תצליחו. לכן שימו לב למחשבות שלכם. באופן כללי: התפקחות והבנה שאולי בחרתם לא נכון וכעת יש צורך בשינוי. בעבודה: חשוב בשבוע זה להתנהל בזהירות, לבדוק היטב כול נושא או עניין שעליו אתם מופקדים. עירנות תמנע עוגמת נפש. רכילות שמתנהלת במקום העבודה ומאחורי גבכם, צריכה מכם לפעול בזהירות ולבדוק היטב מי חבר שכדי לדבר איתו ומי סתם עושה את עצמו ולא כדי להיפתח בפניו. כספים: ענייני כספים ורכוש מעלים מחדש משקעים רגשיים ישנים שטרם נשכחו ושוב אתם מוצאים את עצמכם נאלצים להתמודד מול בעיות אשר בעבר בחרתם לדחות את פתרונם. זוגיות: המילה נשמעת לכם מוכרת אבל שכחתם כבר את ההרגשה האמיתית שעומדת מאחוריה. כדי להיחלץ ממצב זה, יהיה עליכם לפקוח את העיניים ולהסתכל על המציאות הזוגית שלכם באור חיובי יותר ולהתחיל להחיל בזוגיות שלכם תחומי עניין משותפים. תהליך זה יאפשר לכם להתמודד בהצלחה עם השגרה שסדקה את זוגיותכם. יחד עם זאת אצל חלקכם, הריון עולה על הפרק. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך