המעשה הטוב והמרגש של חובש איחוד והצלה

יעקב מזוז, חובש איחוד הצלה, טיפל בקשיש שנפצע ופונה לבית החולים. מזוז הבין שאת הקלנועית בה נפצע הקשיש אין להשאיר ודאג להביאה לביתו, בכדי שיוכל להתנייד לאחר יציאתו מביה"ח.
המעשה הטוב והמרגש של חובש איחוד והצלה
יעקב מזוז (צילום: דוברות איחוד הצלה)

היום, שישי, התקבל דיווח למוקד 1221 של איחוד הצלה על אדם מבוגר שנמצא מדמם על קלנועית סמוך למרכז מסחרי ברובע א' באשדוד, חובש איחוד הצלה יעקב מזוז שהגיע רכוב על אופניים חשמליים איתר את הפצוע קשיש כבן 94 והעניק לו טיפול רפואי ראשוני, מאוחר יותר כאשר הגיע אמבולנס לפינוי התברר כי אין מי שישגיח על הקלנועית שלו שכידוע מדובר באמצעי ההתניידות של קשישים רבים שלולא זה לא היו מתניידים.

מזוז שהבין את המצב גילה רגישות ולקח את הקלנועית לביתו של הקשיש עם מפתח לדירה שהפצוע השאיר לו, אך כנראה האחרון היה מבולבל והכתובת אותה מסר לא הייתה מדוייקת, מזוז לא ויתר ודאג להזמין ניידת משטרה שתדאג לקחת אחריות על הקלנועית ולהשיבה לבעליו לכשישתחרר מבית החולים ויוכל להמשיך להתנייד באופן עצמאי, כעבור שעתיים מתחילת האירוע יכול מזוז לחזור לשגרת חייו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך