שחקן העונה בליגת ווינר סל: סק הנרי

הגארד הפנטסטי, שהוביל את מכבי אשדוד/באר טוביה לדירוג השיא שלה עם 17.3 נקודות ו-6.2 אסיסטים למשחק, קיבל את תואר ה-MVP לפני משחק הגמר
שחקן העונה בליגת ווינר סל: סק הנרי

מנהלת הליגה הודיעה הערב (חמישי) לפני משחק הגמר על הזוכה בתואר השחקן המצטיין לעונת 2017/18 בליגת ווינר סל: סק הנרי. הוא קיבל את התואר מנשיא הכבוד של הליגה, מר רענן כץ, שהעניק לו גם צמיד יוקרתי מתנת "תכשיטי מילר", שמעצבת את טבעת האליפות הרשמית של הליגה זו השנה השנייה.

הגארד האמריקאי-ג'מייקני היה הזר הראשון שחתם במכבי אשדוד/באר טוביה העונה, בין השאר בזכות היכרותו עם ברד גרינברג שהדריך אותו במדי בוקאנרוס מוונצואלה לפני שש שנים. אחרי פתיחה לא יציבה ומספר משחקי הסתגלות, הוא הפך למנהיג של "הדולפינים" ולבעל הבית בקבוצה המפתיעה של הליגה.

הנרי עזר לאשדוד לשבור פעמיים העונה את שיא המועדון בניצחונות רצופים – שישה בסיבוב השני ולאחר מכן תשעה בסיבוב השלישי – והוביל אותה לדירוג השיא שלה בכל הזמנים: המקום הרביעי בסיום העונה הרגילה. הצהובים-כחולים מהנמל הגיעו לחצי גמר גביע המדינה ולרבע גמר הפלייאוף, אליו שבו אחרי שש שנות היעדרות.

הגארד בן ה-31 רשם ממוצעים נהדרים של 17.3 נקודות, 3.4 ריבאונדים, 6.2 אסיסטים, 55% לשתיים, 42% לשלוש ומדד 19.8 בלמעלה מ-34 דקות למשחק. הוא התגלה כווינר גדול שלא מהסס לקחת את הכדור ברגעי ההכרעה וניצח לאשדוד לא מעט משחקים עם מהלכי הסטפ בק הנפלאים שלו. הנרי הוא השחקן הראשון בתולדות המועדון שזוכה בתואר שחקן העונה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך