" בראד אמר כי אם יאמן בישראל הוא יאמן רק באשדוד"

את הדברים אמר סוכנו של המאמן ליו"ר מכבי אשדוד ארמונד אסולין, בשיחה בינהם. באשדוד רוצים להמשיך עם הסגל הקיים, אבל יעשו זאת רק אחרי שיסגרו עם מאמן. ניסיונות להשאיר את סק הנרי. סק נבחר לחמישית המחזור ונמרוד לוי לשחקן המשתפר.
בראד גרינברג.
מתי תבוא כבר. בראד גרינברג.

עכשיו זה רשמי. מכבי אשדוד/ באר טוביה הודיעה לסוכנו של המאמן בראד גרינברג כי היא מבחינתה מפעילה את הסעיף לפיו היא תמשיך עם המאמן לעוד עונה נוספת. על פי הסעיף היא הייתה צריכה לתת תשובה עד לאמצע החודש ועשתה זאת. גרינברג סיכם לעונה פלוס עונה.

עכשיו המאמן צריך להשיב עד סוף החודש. אם לשפוט על פי מה שאמר סוכנו של המאמן ליו"ר ארמונד אסולין, שיחה אישית בניהם, הרי שהמאמן העביר מסר: "אם אאמן בישראל, זה יהיה רק באשדוד". באשדוד מחכים לשמוע מהמאמן ובינתיים כאמור ההכנות לא מתקדמות לעונה הבאה.

רוצים גם אותו. הנרי ( (צילום: אודי ציטיאט)

אבל תוכנית יש. על פי התוכניות במכבי אשדוד יש כוונה לעשות מספר פעולות. הראשונה היא לסגור עם מאמן. התקווה היא לבראד גרינברג, אבל אם זה לא ילך יחפשו אופציות אחרות. אשדוד תרצה להמשיך את הקו שהיה העונה ולכן תלך על מאמן בכיר, שלצידו ימשיך כעוזר דני גוט, אם ירצה כמובן.

השלב הבא יהיה לסכם עם שחקנים. היו"ר אסולין שידוע בכנותו אמר לעיתון "המגזין אשדוד: "מצידי להמשיך עם כל הסגל". אסולין לא אומר את זה מהפה החוצה, אלא באמת מתכוון. הוא אהב מאוד את מה שראה העונה ומבחינתו להמשיך עם הסגל הנוכחי עוד עונה.

בקבוצה עורכים שיחות סיכום, בעיקר עם הישראלים ומבהירים להם כי מבחינתם, אם ירצו להישאר, בקבוצה ישמחו שזה יקרה. מאחורי הקלעים נעשים ניסיונות לסכם לפחות עם 2 מהזרים, סק הנרי והסנטר ג'ארלד לי. בקבוצה יודעים שלסק הנרי יהיו הצעות, כולל מקבוצות מהארץ, אבל בכל זאת מנסים להשאירו, אולי על ידי חוזה מעט גבוה יותר.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך