המשטרה חילקה 5000 דוחות בשבוע האחרון

במהלך השבוע האחרון נרשמו למעלה מ-750 דו"חות תנועה נגד נהגים שהשתמשו בטלפון נייד בזמן נהיגה.

בפעילות מאומצת של שוטרי אגף התנועה בוצעה אכיפה נגד עבירות בריונות ומסכנות חיים בדגש על צירים בהם קיים ריבוי של תאונות דרכים ונפגעים, פעילות זו מאופיינת במגוון רחב של אמצעים טכנולוגיים וניידות גלויות\סמויות במטרה להרתיע את הנהגים מלבצע עבירות תנועה ולשמור על חייהם של ציבור משתמשי הדרך.

מניתוח נתוני האכיפה במהלך השבוע עולה כי נרשמו למעלה מ- 5,000 דו"חות תנועה, רובם המכריע היה נגד עבירות מסכנות חיים ובריונות כביש בתוך הצירים המועדים.

בפעילות נחושה נגד עבירות היסח הדעת נתפסו כ-750 נהגים שהשתמשו בטלפון הנייד בזמן נהיגה שלא באמצעות דיבורית, בגין עבירה זו הנהגים קיבלו קנס של 1,000 ₪ ו-8 נקודות לחובתם.

קרוב ל-550 דו"חות תנועה נרשמו לנהגי משאיות בגין ליקוי בטיחות, תקינות ועבירות נוספות. האכיפה נגד רוכבי הדו-גלגלי ממשיכה כל העת ובמהלך השבוע נרשמו מעל ל-100 דו"חות לרוכבים שביצעו עבירות תנועה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך