הזמר דור וקנין שואל "איפה את?"

דור וקנין ממושב אמונים מסתמן ככוכב עולה בתעשיית המוסיקה, כשמאחוריו רפרטואר מפתיע לבחור בן 18. וקנין הוציא עד עתה ארבעה סינגלים בהם צפו מיליוני גולשים, הופעת אורח בתכנית של ירון אילן בימי שישי בערוץ 24, ורשימה ארוכה של אירועים אליהם מוזמן לזמר. בימים אלו דור משיק סינגל חדש, "איפה את"

דור וקנין, זמר מבטיח, בעל רפרטואר עשיר מאחוריו כשהוא רק בן 18, מוציא בימים אלו סינגל חמישי בשם "איפה את", שנכתב על ידי בן אביב וטל שטיין והלחין מתן דרור, המעמיד ציפיות גדולות מאוד. ארבעת הסינגלים שהוציא וקנין עד היום היו להצלחה גדולה, כאשר הם גרפו יחד מיליוני צפיות ברחבי הארץ והעולם. אך וקנין לא נח מההצלחה ובוחר להוסיף ולעבוד קשה: "אני כולי סביב המוסיקה ואני משקיע בה את כול הכוח שלי. ביום אני נמצא באולפן שלי, עובד על חומרים חדשים ומקליט, תוך כדי שילוב עם לימודי פיתוח קול ופסנתר, ובערב מופיע באירועים פרטיים: חתונות, בר מצווה, ימי הולדת וטברנות.

הקריירה המוסיקלית של דור, שהחלה רק לפני שנה וחצי, נסקה והגיעה להישגים מרשימים: מלבד ארבעת הסינגלים המצליחים, שהגיעו כאמור למיליוני צפיות ומושמעים בתחנות הרדיו השונות, בערוץ המוסיקה וביוטיוב, וקנין משתתף בימים אלה בתוכנית האירוח של ירון אילן "שישי שמח עם ירון אילן" המשודרת בערוץ 24. "השאיפה שלי היא להופיע על כל במה אפשרית, להמשיך לעבוד קשה וליצור סינגלים חדשים ולהתרגש כל יום מחדש", משתף וקנין על רצונותיו לעתיד. "אני רוצה להמשיך וללמוד עוד ועוד על המוסיקה, ליהנות מהקהל ומהפרגון שלו, ובכלל, הרצון הוא שבעוד כחמש שנים לא יהיה אחד שלא יכיר את הזמר דור וקנין, רוצה להצליח ולקבל משבצת משלי במוסיקה בדיוק כמו הזמרים הגדולים", מוסיף וקנין לרשימת המשאלות.

עוד שאיפה של וקנין היא לשיתופי פעולה עם אמנים מובילים בארץ. שיתוף פעולה מוצלח נרשם לוקנין כשביצע את הסינגל השלישי שלו "פוארטו ריקו" יחד עם מריו לופה, שיתוף פעולה בו צפו מעל מיליון גולשים והמספר רק מוסיף לעלות. וקנין הגאה בסינגל מסר: "הסינגל השלישי שעשיתי יחד עם מריו רופה ושהיה להצלחה רק השאיר לי טעם של עוד והייתי מעוניין בעוד שיתופי פעולה פורים. אני מאמין שבהמשך יהיו לי עוד ביצועים ושיתופי פעולה עם אמנים נוספים".

השאיפות הגדולות לא נזרקות אל החלל אלא מעוגנות בניסיון, בעשייה רבה, בהתמדה שיש ואומרים שהיא סוד הקסם, ובמוסר עבודה מרשים כשמדובר בבחור צעיר שרק מלאו לו 18 שנים, ושסיים רק עתה את 12 שנות הלימוד שלו. שילוב הכישרון עם תכונות האופי המשובחות של וקנין, מסמנות את הזמר הצעיר ככוכב עולה שכל עתידו לפניו.

מעבר לכך, וקנין משתף פעולה עם היוצר המוכר אופיר כהן, "מכונת להיטים" מהלכת, האיש שאחראי בן היתר ללהיטים הבלתי נשכחים "מלאת אהבה" (רובי לוי), "כל החלומות" (אייל גולן), "הקשיבו חבריי" (שרית חדד), "תביני" (ליאור נרקיס) ועוד רבים וטובים. כהן זוכה לקבל פניות על בסיס יומי מצד עשרות זמרים שמבקשים לשתף עימו פעולה, והוא מסנן בקפידה את הבקשות. דווקא הפנייה של דור וקנין הולידה את הסינגל הראשון "רסיסים של אהבה", ובעתיד הקרוב מאוד צפוי לצאת סינגל נוסף מבית היוצר של כהן. דור ממשיך לעבוד ולהקליט חומרים, ומתרגש מאוד לקראת הסינגל הבא שכבר עובדים עליו בקצב: "אין מאושר ממני לשתף פעולה עם יוצר שכזה, ויש לנו עוד כמה וכמה תוכניות שייצאו לפועל בעתיד הקרוב".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך