אלון דאי מקום שלישי בבריטניה ופרישה בגלל תאונה

האלוף מאשדודי סיים את סוף השבוע עם מקום שלישי, פרישה אחרי תאונה ותסכול גובר מיחסה של הנהלת ה"נסאקר" באירופה. דאי: "אני לא בטוח שאמשיך כאן בשנה הבאה ובודק את האפשרויות שלי".
אלוף אירופה במכוניות מרוץ
אלון דאי.

אלון דאי נהג המרוצים מאשדוד, סיים בבריטניה במקום השלישי ובמירוץ נוסף על אותו מסלול, נאלץ לפרוש בעקבות תאונה.

דאי שלט שליטה מוחלטת במירוצים הראשונים העונה וצביר ארבעה ניצחונות ברצף. כמו שזה נראה זה מפריע למישהו במירוצי הנסקאר ובסיום המירוץ הקודם באיטליה נלקחה השברולט SS מספר 54 של דאי לבדיקות טכניות במרכז הטכני של הנהלת הסדרה בצרפת. בבדיקות טענו הבוחנים כי זיהו ברכב מוט מייצב אחורי עבה מהמותר, למרות שאנשי הקבוצה הציגו להם הוכחות כי מדובר בחלק תקני. בעקבות הבדיקה נפסל נצחונו של דאי מאותו יום, והעניין נמצא כרגע בהליכים משפטיים.

למרות שדאי היה המהיר ביותר על המסלול בבריטניה , הוא השיג רק את המקום שלישי בזינוק למירוץ הראשון. במירוץ עצמו נפגעה מכוניתו מהפורד מוסטאנג של ג'יאנמרקו אקרולי האיטלקי כבר בהקפה השביעית והוא נאלץ לפרוש. דאי שמר על מיקומו בזינוק, ובמשך רוב המירוץ היה שני. "בהקפה האחרונה העדפתי לנסות שוב ולעקוף ולסיים ראשון, אבל לא הצלחתי וניסיון העקיפה עלה לי באובדן מיקום נוסף", סיפר דאי ל-ynet, לאחר שסיים שלישי.

חותם על "דגם צעצוע" של המכוניות שלו.

דאי התייחס בוינט לשאלה האם יכול להיות שלמישהו באליפות קשה עם אלוף שאינו אירופי, ובעיקר ישראלי?

"הרבה אומרים לי את זה לאור רצף האירועים. אני לא בטוח שאמשיך כאן בשנה הבאה ובודק את האפשרויות שלי. אני מאוד מתרגש לקראת מירוץ ה-24 שעות הראשון שלי בזולדר שבבלגיה, בשבוע השני של אוגוסט".

אגב בינתיים נמכרות מכוניות "צעצוע" של דגמי המכוניות של האלוף הישראלי שזכה בשנתיים האחרונות בתואר "חביב הקהל", בנוסף לתואר האליפות בשנה שעברה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך