הפיל הלבן של חדר המיון הקדמי נמכר בחשאי ונדרש להחזיר מיליונים

מאבק בין משרד הבריאות לעמותת רפואה וישועה שהייתה אמורה לפתוח חדר מיון קדמי באשדוד לפני מס' שנים, המשרד השקיע בו מיליונים וללא ידיעתו הוא נמכר לגוף פרטי
מתוך סרטון גיוס הכספים של אסותא

בשנת 2008 חתמה עמותת רפואה וישועה על הסכם עם משרד הבריאות, שבו התחייבה להקים חדר מיון באשדוד, שייפתח באותה שנה, המדינה הקצתה לה כספים — אך חדר המיון לא נפתח מעולם.

לבינתיים בית החולים אסותא נפתח לפני שנה ואף חגג אמש יום הולדת של חצי שנת פעילות וחצי שנה של עבודה מלאה, ומולו עומד הפיל הלבן של עמותת רפואה וישועה כשהוא מיותם ולא פעיל.

עיתון דה מרקר מפרסם הבוקר כי הבניין המרשים והמיותם נמכר לאחרונה מתחת לאף של משרד הבריאות וללא אישורו, כאשר זו השקיע בו בין 10, ל- 14 מיליון שקלים, וכספים רבים נוסמם הגיעו ע"י תורמים, וכעת המשרד דורש את החזרת הכספים מהעמותה כיוון שהבניין נמכר והורווח עליו בכום כסף נאה.

אתר דה מרקר מדווח כי הבניין נמכר לפני ארבע שנים בסכום של 57 מיליון שקלים, כאשר העסרה לא דווחה למשרד הבריאות, שכעת מבקש את כספו בחזרה.

אמש אמר יו"ר פרופ' שוקי שמר כי בית החולים אינו מעוניין לקנות את הפיל הלבן הזה כפי שדווח בעבר, ושהמו"מ שהתנהל מולם נפל מזה זמן רב.

בתמונה: בית החולים אסותא במהלך הבניה, הפיל הלבן נמצא משמאלו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך