מדיטרנה: סופ"ש של פתיחות חגיגיות

אחרי הפתיחה הרשמית של הפסטיבל באירוע פתיחת התערוכה "מבול" בחמישי בערב, הגיעה פתיחת הקולנוע ביום שישי עם הקרנה של הסרט "ג'אנגו", מועדון הזמר מילא במוצ"ש את המשכן לאמנויות הבמה. החל מהיום יצטרפו לחגיגה יריד האוכל, מופעי ה'שואו קייס' ומופע של כוח ראסטה בפאב הנאפופו במסגרת 'מדינייט'. בואו לחגוג
מדיטרנה: סופ"ש של פתיחות חגיגיות
צילום: גיל לוי לפוטו דויד אסייג

ביום שישי בבוקר התקיים אירוע הפתיחה של ה"מדיסינמה", תחום הקולנוע של מדיטרנה 2018 בהקרנה חגיגית של הסרט הצרפתי הכה מוערך "ג'אנגו" במשכן לאמנויות הבמה אשדוד בנוכחות של כ- 700 צופים  שנהנו קודם להקרנה ממופע של ההרכב המוזיקלי MIDDLE EAST GYPSY JASS בלובי המשכן.

הסרט, מספר את סיפור חייו המרתק של המוזיקאי הצועני הנודע, הנחשב למלך הסווינג – ג'אנגו ריינהארדט בפריז תחת הכיבוש הנאצי. בעקבות שריפה שהביאה לכוויה קשה בידו וחיבור בין שתיים מאצבעותיו יצר סגנון נגינה ייחודי לו…

הקרנה זו הייתה רק יריית הפתיחה של Medi Cinema- פסטיבל הסרטים העולמי של פסטיבל מדיטרנה 2018 שבו יוקרנו סרטים עוד 11 סרטים  לאורך כל השבוע באולמות גלובוס מקס אשדוד.

מועדון הזמר באשדוד שמוביל אבי חן לקח חלק בפסטיבל מדיטרנה זו השנה השנייה ברציפות. המופע אמש סגר את העונה של מועדון הזמר ולמעשה היה למופע המוזיקלי הראשון במסגרת הפסטיבל עם השירים שעשו עלייה לישראל ובאו מ'שדות זרים' וכאן בישראל המלחינים, הכותבים והיוצרים אמצו אותם והפכו אותם לנכסי צאן הברזל של המוזיקה הישראלית.

אבי חן שערך והנחה את הערב ארג את השירים והביאם לקדמת הבמה יחד עם האמנים: דורון מזר, אורי הרפז, לימור עובד, דלית כהנא, אהרל'ה סייקס ואסנת זנו- מרום בניהול מוזיקלי של גילה חסיד.

הערב (ראשון) ייפתח יריד האוכל של מדיטרנה ברחבת המשכן החל מהשעה 18:00-23:00. באותה הרחבה יתקיימו שני מופעי 'שואו קייס' פתוחים לקהל הרחב של 'טיגריס' ותומר ישעיהו.

במשכן לאמנויות הבמה יתקיים מופע של מיקיס  תיאודורקיס החל מהשעה 21:00

במוזיאון אשדוד לאמנות יתקיים הפואטיכאן בין השעות 18:00-22:00 עם מופע של ירמי קפלן .

בקפה תיאטרון בית יד לבנים יתקיים ערב 'טברנה'- "ימי אריאנה העליזים" עם שמעון פרנס ועליזה אביב והחל מהשעה 23:00 יתקיים מופע של כוח ראסטה בפאב הנאפופו במסגרת "מדינייט"- הכניסה חופשית!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך