תחזית אסטרולוגית שבועית – עוזי הכהן

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 08/06/18 ועד 14/06/18
תחזית אסרולוגית

טלה:

השבוע יהיה עליכם לתת ביטוי לפן השכלתני וההגיוני שהתברכתם בו. הפעלת שיקולים רגשיים לגבי נושא או עניין המעסיקים אתכם תגרום לכך שלא תשיגו את מבוקשכם. שיפוט שקול ומאוזן של הדברים יאפשר לכם לנהוג ביושר, בראש ובראשונה עם עצמכם ולאחר מכן עם הסובבים אתכם. כמו כן יהיה עליכם לקחת בחשבון את הצדק הרוחני והקוסמי שקיים בעולמנו. צדק זה בא לידי ביטוי בכל דבר שאתם עושים כך שלמעשה, מעשיכם ישפיעו על עתידכם לטוב או לרע. עקרון הגמול מבטיח לכם שעל מעשה טוב תקבלו טוב לכן היו הוגנים וישרים. בעבודה: אתם חשים צורך בשיפור אשר יציב אתכם במקום טוב יותר אך עליכם לדעת ולהבין כי דברים אינם מתרחשים מעצמם ועל מנת שתוכלו להתקדם יהיה עליכם לבצע מהלכים כאלה ואחרים אשר יעידו כי אתם אכן ראויים לקידום המבוקש. לאלו מכם שנמצאים בהליך משפטי כזה או אחר- אל חשש, בקרוב מאוד העניין מסתיים והצדק יצא לאור. זוגיות: לאחרונה אתם מוצאים את עצמכם מתמקדים בדברים השליליים המצויים בזוגיות שלכם והדבר גורם לכך שאתם מאוכזבים מציפיות שלא התממשו. הקלפים מצביעים על כך ששיחה עניינית עם בן הזוג והתאמת ציפיות משותפת, תאפשר לכם להתמקד בדברים החיוביים שיש בזוגיות שלכם. חשוב לדבר בטון רגוע, להביע אי הסכמה בצורה מכובדת, לדבר בצורה שקולה ולוותר על הצורך בלהיות צודק. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הדרך לבחירה נכונה איננה סוד. כל שעליכם לעשות הוא לנצל את כוחו של המצפון. לפני שאתם מקבלים החלטה, שאלו את עצמכם: איך אני ארגיש לאחר המעשה? האם התוצאה של מעשי תהיה תחושה של הנאה או תחושת חוסר נוחות? בדיקה כזאת תסייע לכם להתמקד במושגים של "נכון" מול "לא נכון" ורק לאחר שהראש יודע והלב מבין קבלו את החלטותיכם.

שור:

התחושה שהעולם כולו נגדכם מאפיינת את השבוע הקרוב. הקלף השבועי שלכם הוא אביר החרבות. הקלף בא ללמד שעל מנת שתוכלו לקדם נושא או עשייה שחשובים לכם באמת, יהיה עליכם לשנות את גישתכם ואת האופן שבו פעלתם עד כה לקידום העניין. אימוץ גישה שונה כמו למשל: להחליף מלחמה באהבה, יאפשר לכם להשיג את מטרותיכם, יהיו אשר היו. בעבודה: מומלץ השבוע לנהוג במשנה זהירות ולהימנע מפזיזות יתר הן במעשה והן בלשון שיכולות לגרום לכם לעשיית טעויות מיותרות. ההבנה שהחיפזון הוא מן השטן תאפשר לכם להימנע ממצבים לא נעימים. כספים: אין זה שבוע טוב לבזבוז מיותר ורבים מבני מזל שור נדרשים לחשב את צעדיהם הכלכליים בתבונה ואף להימנע מחתימה על חוזים ורכישות גדלות כגון כלי רכב או דירה. לרווקים שביניכם: יש נטייה להתאהב בקלות. האטת הקצב תאפשר לכם להימנע מטעויות. זוגיות: מצב רוח לוחמני מאפיין השבוע את זוגיותכם. תהליך זה נוצר עקב חוסר בתקשורת עם בן הזוג על רקע אי הסכמה והעדר שיתוף פעולה זוגי. כדי להימנע ממצב זה יהיה עליכם ליצור מרחב שיחה עם בן הזוג. כמו כן יש להיזהר השבוע בכל מה שקשור בנהיגה ונסיעה בדרכים. שבוע טוב, חודש מוצלח ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: דמיינו את עצמכם כפי שאתם רוצים להיות. ראו את עצמכם בעיני רוחכם משיגים מטרות נשגבות ומשפרים את עצמכם. ברגע שתחזרו על כך שוב ושוב בדמיונכם, יהפכו תמונות שכליות אלה למציאות שלכם.

תאומים:

המוטיב המרכזי השבוע יעמוד בסימן של הגינות, אמינות ויושרה. מצד אחד התמודדות אל מול שקרים שאתם מספרים לעצמכם מידי יום, ומצד שני התמודדות עם התחושה שמישהו אינו נוהג כלפיכם ביושר והגינות. לצערי הקלפים מצביעים על כך שאינכם טועים ויש אנשים או גורמים כאלה ואחרים שבשבוע זה, אינם פועלים כלפיכם ביושר והדבר עשוי לפגוע בכם הן מבחינה רגשית והן מבחינה עסקית. בעבודה: הבטחות שהובטחו לכם עשויות להתמסמס לכן הקפידו להעלות על הכתב כל הבטחה או הסכם שניתנו לכם, הדבר יחסוך מכם עימותים מיותרים. אי לכך והתאם לזאת מומלץ השבוע: 1. להימנע מתמימות ונאיביות שעשויים לאכזב. 2. לא לקבל החלטות הרות גורל ולהימנע מלחתום על חוזים מבלי לבדוק טוב,טוב על מה אתם חותמים ולאן הדברים מובילים. כמו כן, נושא או עשייה בה אתם עוסקים אינם באים ממקום של שלמות. רבים מכם אינם שלמים עם ההחלטות והמעשים אותם עשיתם וקיבלתם על עצמכם לאחרונה. במילים אחרות, אתם פשוט מרמים את עצמכם וחוסר יושר זה עשוי להיות בעוכרכם בעתיד. זוגיות: חשוב לכם מאוד שכלפי חוץ כולם יחשבו שהכול בסדר אך למעשה בתוך תוככם אתם יודעים שהמצב הקיים כרגע אינו טוב ושעליכם לעשות דבר מה על מנת שדברים ישובו למסלולם התקין. שיחה פתוחה עם בן הזוג על כל מה שמעיק וטעון שיפור עשויה להיות הצעד הראשון לליבון בעיותיכם. התיקון השבועי: להיזהר במילים שיוצאות מפיכם. מילים פוגעות יכולות להרוס חיים, מילים טובות יכולות לפייס, לחבר ולרפא. זכרו! מוות וחיים ביד לשון, לכן דברו יפה ובנועם. לאלו מכם שחוגגים יום הולדת ממליצים הקלפים להתמקד בדברים הטובים שקרו לכם בשנה שחלפה. מזל טוב, שבוע מבורך, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

בהכוונה רוחנית: הפוסל במומו פוסל. לכן בדקו האם מה שמפריע לכם מצוי גם בכם. זכרו! נאה דורש נאה מקיים.

סרטן:

אירועים שהתרחשו בחייכם לאחרונה מפיחים בכם תקווה והתלהבות מחודשת ובתוך לבכם נובטת אט אט תחושת אחריות מלווה באמונה תמימה שיש לכם את היכולת לקום ולעשות למען עצמכם. הזדמנות למימוש של רעיון או של עשייה חדשה עולה על הפרק, הקלף השבועי מבטיח שבמידה ותנצלו את הפוטנציאל הטמון בתקופה זו, ביטחונכם העצמי יתחזק ותוכלו לקדם את עצמכם הן בתחום הקריירה והעשייה והן בתחום האישי והזוגי. לאלו מכם השוקלים להתחיל וללמוד, זוהי תקופה טובה לקבלת החלטה חיובית בנושא אשר תוביל להצלחה. בעבודה: אתם יצירתיים ופעילים וזה מוסיף לשמכם הטוב. תגמול והערכה מצד הממונים לא יאחרו לבוא. לאלו שמחפשים עבודה: נכונות לעבוד מחוץ למקום מגוריכם, תזמן בעבורכם הזדמנויות חיוביות. כספים: יש לכם דחף לבזבז אך הדבר אינו רצוי כלל וכלל. בתחום זה יהיה עליכם להפעיל שיקול דעת הגיוני. הקלפים מצביעים על כך שכל שקל שתחסכו היום יניב תוצאות חיוביות בעתיד. לרווקים שביניכם: זהו שבוע טוב להיכרויות חדשות במקומות בלתי צפויים. היו ערניים ונצלו בתבונה את האינטואיציה בה התברכתם שבעזרתה תוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר בעבורכם. זוגיות: בן זוגכם חש מחסור. ייתכן ולאחרונה אינכם מעניקים מעצמכם כבעבר, שאלו את עצמכם למה? הבנת הגורמים תאפשר לכם לתקן ושיתופו של בן הזוג בלבטים שלכם יקל עליכם את התהליך. שבוע מבורך, חודש תמוז מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כאשר תפישת החיים של האדם מתקבעת, הוא הופך למשועמם והחיים הופכים למעייפים. אלוהים מבטיח נעורים נצחיים לאלה שתמיד שואפים לצמוח, ללמוד ולהתפתח.

אריה:

קושי בהשגת מטרות יוצר דכדדוך. תכליתו של השבוע הקרוב הוא התמקדות בחצי הכוס המלאה. זה נכון שלעיתים שקשה לכם ושסביבכם יש הרבה דברים שצריך לסדר אך הימנעות מחשיבה שלילית והתמקדות בדברים הטובים שמקיפים אתכם תסייע בידכם להיחלץ מתהליך הדכדוך. בבית: הרגשתכם הכללית היא שאתם נאלצים להתמודד לבד אל מול המון מטלות ואינכם מקבלים עזרה מספקת מהסובבים אתכם. הרשו לעצמכם להירגע מעט, פנו מעט זמן לעצמכם על מנת לחשוב ולסדר את הראש. במידה ואינכם מצליחים לעשות זאת בכוחות עצמכם, פנו לייעוץ. הדבר עשוי לסייע לכם להאיר את דרככם. עבודה: תחושת אכזבה, חוסר חשק ואפילו מועקה. תחושת הביטחון שמקום העבודה מעניק כבר איננה מספקת ורבים מכם חשים חוסר ודאות בכול הקשור לעבודתם. לאלו מכם שלאחרונה פוטרו, אל יפלו פניכם, חשיבה אחרת יכולה מעז להוציא מתוק לכן אל ייאוש הרימו ראש וזיכרו, שאלוהים תמיד אתכם. כספים: השבוע רצוי לשמור את הכסף בתוך הארנק ולהימנע מבזבוז מיותר. התאפקות ודחיית סיפוקים למועד אחר תשפר את המאזן שלכם. זוגיות: אווירת קדרות ופסימיות משקפת את הפן הזוגי שלכם והדבר גורם לכם להתרחקות נפשית מבן הזוג. עליכם לדעת ולהבין כי דווקא ההתקרבות היא התרופה למצבכם. קירבה אמתית היא אחת מההנאות הגדולות ביותר שמציעים לנו החיים. בכל אחד מאתנו טמון פוטנציאל אדיר להעלאת רמת הקרבה והאינטימיות וזאת בתנאי שנהיה מוכנים לערוך כמה שינויים בהתנהגות הזוגית שלנו. במידה וגם כאן תשכילו להתמקד בדברים החיוביים שיש בזוגיות שלכם תוכלו מעז להוציא מתוק. בריאות: טיפול במגע כמו למשל הילינג קבלי משולב בקריסטלים מומלץ מאוד בעבורכם ויכול בהחלט להשיב את רוחכם ולאזן את מצבכם הרגשי והפיזי. שבוע מבורך, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: במהלך חיינו אנחנו לא יכולים להרשות לרמת הביצועים שלנו להשתנות בכל פעם שאנו נתקלים בבעיה. המפתח להצלחה טמון בקביעות. אנשים שנמצאים בנדנדה נצחית של מצבי רוח – יום למעלה, יום למטה – סובלים מקושי רב יותר בהשגת מטרותיהם ובשמירה על מערכות יחסים תקינות.

בתולה:

הססנות וחוסר החלטיות מלווים אתכם כבר תקופה ארוכה והם אלו שגורמים לכם לרגליים קרות ולחוסר מעש בכל הקשור לנושא או עשייה איתם אתם מתמודדים כעת. כמובן שאין אני מצפה מכם לקחת החלטות פזיזות וחסרות אחריות. מאידך, הססנות יתר, חששות מופרזים וחוסר ביטחון עצמי מונעים מכם את היכולת לנצל את הפוטנציאל שטמון בכם. בעבודה: רעיון או פרויקט אותו אתם מנסים לקדם מצריך יותר התלהבות וחשק ובליבכם פנימה מתקיים חשש שמא הדברים לא יעלו יפה. ההבנה שיש לכם את כל הכלים הדרושים כדי לתת גז ולקדם את עצמכם היא הכרחית להצלחת התהליך. לדורשי העבודה שביניכם- זהו שבוע טוב להגשת קורות חיים ולראיונות עבודה. לאלו מכם שיבחרו להתחבר לביטחון עצמי ולהעזה, צפוי שיפור ניכר תוך זמן קצר. קלף אביר המטבעות מלמד שרעיון שאמור להביא לשיפור בחייכם האישיים עולה על הפרק. כדי להוציא את הדברים אל הפועל יהיה עליכם הפסיק ולהתמקד בפרטים הקטנים שמונעים מכם לעשות את הדבר הנכון ביותר למען עצמכם. זוגיות: שיגרה וחוסר מוטיבציה צובעים את הזוגיות שלכם באפור. מהמקום הזה הדרך למשבר, ריחוק וקרירות קצרה ביותר. נקיטת יוזמה ולקיחת אחריות אישית על איכות הקשר בו אתם מצויים היא חובתכם! ולכן מומלץ וראוי לפנות לעזרה חיצונית של איש מקצוע שיעזור לכם להחזיר את הניצוץ שאבד. לרווקים: היכרות שהחלה מעל צג המחשב מעוררת בכם סקרנות ותקווה. יחד עם זאת, לא כדאי למהר ולהיסחף ויש להיזהר מחפשיפה חפוזה ומהקלקות מיותורת על המקלדת.. שבוע מוצלח, חודש מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: מהי משימת התורה? המשימה היא להתגבר על דחפים שליליים והרסניים ולבחור בטוב. עשיית טוב מתוך בחירה, היא הביטוי הגבוה ביותר של הטוב. אנחנו יכולים לבחור לעשות את הגרוע שבגרועים, אבל גם לבחור ולעשות את הטוב שאין טוב ממנו..

מאזניים:

שבוע חיובי בפתח והקלה מסוימת מאפשרת לכם להתחיל ולצבור כוחות חדשים ולמרות שלעיתים שיש עייפות או חולשה כזו או אחרת, אתם לא מרימים ידיים ואינכם נכנעים לקשיים. התנהגותכם הנחושה, האמונה שבלבכם וכוח הרצון, יעזרו לכם ב"ה לממש תקווה, שאיפה ולהפוך חלום למציאות. אם יש לכם משאלת לב או בקשה כמוסה אותה אתם רוצים להגשים ולקבל, זהו השבוע לבקש זאת. תגמול ראוי בגין המאמץ וההשתדלות הרבה שהשקעתם בנושא או עשייה, הולך וקרב וזמן קטיפת הפירות על כך שהתמדתם באמונתכם ובמאמציכם נמצא ממש מעבר לפינה. בבית: בעיות/תקלות שקשורות במים מעסיקות אתכם. בעבודה: זהו שבוע חיובי אך מעייף. היפתחות לקבלת עזרה מהסובבים אתכם תאפשר לכם לתפקד ביעילות רבה יותר. לאלו מכם שעוסקים באמנות על גווניה השונים, יהיה זה שבוע בעל השראה שעשויה להוביל לשינוי חיובי. צמיחה אישית: משיכה והתעניינות בעולם הרוח על היבטיו וגווניו השונים עולים על הפרק ומוחכם ולבכם מאותתים לכם שהם חשים צימאון לידע כזה או אחר שיאפשר לכם להמשיך ולצמוח. הרשמה ללמידה והעשרה כזו או אחרת תרווה את צימאונכם הרוחני. זוגיות: רצון לחום, למגע גוף (לא מין), ליחס אמפאטי ואוהב, לרומנטיקה, רצון לחוש נאהבים וחשובים למישהו. כן, אהבה זה דבר נפלא!! וחבל שרבים מכם אינם ממשים את האופציות שטמונות בזוגיות והדבר דומה למכונית בעלת חמשה הילוכים שהנהג בוחר לנסוע על הילוך שני בלבד. תהליך זה יוצר שחיקה ובזבוז מיותר של אנרגיה. רוצים שינוי? קחו אחריות!! זה לא קשה וזה לא הרבה לעשות מעשה קטן כדי שתוכלו לטעום שוב את טעם הדבש שיש לתא הזוגי לתת לכם. לרווקים שבניכם: היכרות שהחלה לא מזמן גורמת לכם להתנהג בצורה בה אתם מנסים כל העת לרצות את הצד שכנגד היות ואתם חוששים שמא תישארו לבד. תהליך זה גורם לעומס מנטאלי מיותר וחשוב שתמצאו את הזמן לטפל בכך. טיול או חופשה קצרה עולים על הפרק. שבוע מבורך, חודש תמוז מבורך ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: גילוי החוש הרוחני, הוא שמבדיל את האדם באופן מהותי מהחיה, שגם היא נבראה עם חמישה חושים. מתוך כל החי, האדם הוא היחידי שנברא עם היכולת לגלות בתוכו ולפתח את החוש הנסתר הזה. כאשר האדם מגלה בתוכו את החוש הנוסף הזה, הוא מתחיל להרגיש סביבו עולם רחב יותר, מבין את משמעות החיים, את הסיבה

עקרב:

התחושה שאני קיים אך לא חי משקפת את הרגשתם של רבים מבני מזל עקרב. אם ברצונכם "לחיות" היו אמיתיים עם עצמכם. דעו למען איזו מטרה אתם מוכנים להקריב את חייכם, אז יהיו חייכם חיים ותוכלו להפיק את ההנאה הרבה ביותר מעצם קיומכם. השבוע האנרגיות שלכם בירידה תלולה. הקלפים ממליצים לכם לשוב ולהתחבר לביטחונכם העצמי ולאמונה שהכול יהיה בסדר. גישה זו תאפשר לכם להתמודד ביתר הצלחה עם המטלות הניצבות בפניכם. שיפור מבחינה רגשית/כספית יגיע בשבועות הבאים. בבית: אתם חסרי סבלנות ויש לכם נטייה להידלק מהר ולכעוס על בני הבית. סבלנות היא מצרך חובה והתנהגות בוגרת מצדכם תשפיע לחיוב על האווירה בבית בחודש הקרוב בעבודה: אין לכם הרבה חשק לעשות לכן פרגנו לעצמכם יום חופש ואל תשכחו להתנצל בשמי בפני הבוס שלכם. זוגיות: אתם חשים שהזוגיות בה אתם מצויים אינה מספקת לכם את כל מה שאתם זקוקים לו ותהליך זה מעורר אצלכם ספקות והיסוסים לגבי אמיתות הקשר בו אתם מצויים. שיחה אמיתית וכנה עם בן הזוג על כל אשר מעיק על לבכם תאפשר לכם ליישר את ההדורים ולהבין דבר כזה או אחר על עצמכם., שבוע טוב, חודש טוב ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: כל אדם טועה מידי פעם אבל לפעמים אנחנו מוצאים את עצמנו חוזרים על אותה טעות שוב, ושוב, ושוב ו…שוב. אתם עושים, מתחרטים, אחר כך עושים זאת פעם נוספת. ופעם נוספת, מתחרטים עוד יותר, ואחרי זמן קצר שוב. . .. אמר דוד המלך בתהילים: "וחטאתי נגדי תמיד" – הטעויות שלי עומדות לנגד עיני תמיד. בדקו את רשימת השגיאות האישית שלכם מידי יום ודאגו לכך שלא תחזרו עליהן שוב.

קשת:

נושא או עשייה בה אתם עסוקים מצריך מכם לקבל החלטות אשר אמורות לאפשר לכם לפתור דילמה כזו או אחרת. הקלפים מצביעים על כך שאתם מתקשים להחליט והלבטים בהם אתם נתונים אינם נותנים לכם מנוח. הרשו לעצמכם ליטול פסק זמן קצר על מנת לסדר את הראש ולחשוב מהו הדבר הנכון ביותר בעבורכם לעשות. עליכם לדעת ולהבין כי רק סיעור מוחות מוביל לקבלת החלטה. החלטה כזו, תהה אשר תהה, הוא המפתח להתקדמות ולהמשך עשייתכם החיובית למען עצמכם. הקלפים מצביעים על כך שלאחרונה קיבלתם עזרה כזו או אחרת אשר יש בכוחה לסייע בידכם לגבש דעה, כיוון ודרך עשייה אשר יובילו להתבהרות המצב ויאפשרו לכם לקבל החלטות אשר יביאו לסיומה של התקופה המבולבלת. בעבודה: הכיוון בו אתם הולכים הוא חיובי. השבוע זהו זמן טוב להתחיל ולממש רעיון חדש או גישה חדשה בתחום העבודה והקריירה, עליכם לדעת שהדבר יצריך מכם המון נחישות, אמונה והתמדה. לאלו מכם שיעמדו ביעדים שהציבו לעצמם, צפוי שינוי לטובה. זוגיות: ריחוק שנוצר עקב קצרים בתקשורת, מציב את זוגיותכם בעמדת המתנה. חשוב לי לומר שישיבה ממושכת על הגדר לא תביא מזור ועליכם לטפל בנושא בנחישות וברגישות. פנייה לעזרתו של איש מקצוע יכולה להקל ולהביא שיפור. לרווקים: אקס מתולוגי מקשה עליכם להתחבר ולהתחייב באמת לזוגיות חדשה. טיפ לשבוע טוב יותר: הימנעו מדחינות. הזדרזו לפעול, לעשות ולהביא לידי ביצוע דברים שחשוב לכם לקדם. שבוע טוב, חודש תמוז מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: רוב האנשים חושבים שהמוטיב המרכזי בתורה הוא אמונה בבורא. אבל זה רק חצי מהסיפור: התורה עוסקת גם באמונה בעצמנו. כדי לקבל את התורה, אנחנו חייבים שתהיה לנו הערכה עצמית גבוהה ודימוי עצמי נאות. אנחנו חייבים להאמין שאנו זכאיים להיות שליחיו של א-לוהים על פני האדמה ושנשלחנו למלא משימה קדושה.

גדי:

סיום של דרך, סוף של תקופה, פרידה ממקומות אנשים שאינם תורמים להתפתחותכם. שינויים שנוצרים על רקע ריגשי יוצרים תובנות שמלמדות על סוף של פרק ועל תחילתו של עידן חדש או דרך חדשה ששחר חדש עומד להפציע מעליהם. באופן כללי: יש לכם נטייה להתחיל המון דברים בבת אחת ורבים מבני מזל גדי מוצאים את עצמם קופצים מדבר לדבר, מנושא לנושא ומעשייה לעשייה. תהליך זה גורם לכך שאינכם מקפידים לטפל כראוי בנושאים שמעסיקים אתכם והנטייה לעגל פינות עשויה לפגוע בכם. מעבר של דירה, שינוי במקום המגורים או אפילו מעבר מארץ לארץ עולים על הפרק. בעבודה: חוסר הסבלנות שלכם גורם לאנשים להתרחק מכם ותהליך זה גורם לעבודה להראות דביקה ומייגעת. הקלפים ממליצים לכם להתחבר לחשיבה אחרת שבבסיסה נמצאים סובלנות וסבלנות. שינוי בגישה יאפשר לכם לסיים את השבוע מבלי לריב ולפגוע באף עמית לעבודה. זוגיות: חוסר שביעות רצון שאתם חשים בלבבכם לגבי הזוגיות שלכם, יוצר התקררות רגשית. קושי להעריך את בן ולראות בו דמות לחיקוי, מוביל לזלזול רגשי סמוי וגלוי. תהליך זה במידה ולא יטפול ימית את הזוגיות שלכם וחבל!! היו חכמים ואל תתנו לחולשה כול שהי למנוע מכם להיטען באנרגיות חיוביות שיש לזוגיות שלכם להציע לכם , מציאת תחומי עניין משותפים יעזרו לכם להתחיל ולחולל שינוי. שבוע טוב, חודש תמוז מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כאשר אתם עושים טעות, עצרו! תקנו את השגיאה וחיזרו אחר כך למסלול הטבעי. אל תיתנו לטעות אחת לצמצם את "האדם הטוב" שאתם יודעים שהנכם או את עוצמת ההישגים שהקב"ה יודע שאתם מסוגלים להשיג.

דלי:

קשיים שניצבים בדרככם עשויים לגרום לכם למחשבה על ויתור והרמת ידיים. זוהי איננה הבחירה הנכונה ועליכם להמשיך ולהתמיד בעשייתכם ללא לאות. קלף 7 המטות משקף שנחישות והתמדה מגובים באמונה בעצמכם ובדרככם תוביל אתכם תוך זמן קצר לשינוי בהרגשתכם ולסיפוק. כמו כן יהיה עליכם השבוע להיאבק על דעותיכם ולצאת חוצץ נגד תדמית כזו או אחרת שדבקה בכם. הימנעות מכעסים פנימיים ומרחמיים עצמיים יקלו עליכם לפעול. בעבודה: מתרחשים תהליכים שמצריכים מכם להתנהג באופן קצת יותר אסרטיבי ונחוש. התנהגות שכזו תאפשר לכם לשמור על האינטרסים שלכם לבל יפגעו, לכן השבוע לא כדאי לעגל פינות. כמו כן, נושא או פרויקט בו אתם לוקחים חלק מצריך מכם השקעה של זמן ואנרגיה. הקלפים מראים שלמרות הקשיים, ההשקעה משתלמת. בבית: יש לבצע תיקונים ושיפוצים קטנים ואין לכם חשק לעשות זאת. עליכם לדעת שהעצלות והדחיינות שלכם עשויה לעלות ביוקר. הזנחת הדברים תגרום להחמרת המצב ואף לפגיעה כספית. זוגיות: מאבקים של מי צודק מונעים מכם את היכולת לממש זוגיות תקינה. הקלפים ממליצים לכם שהשבוע כדאי מאוד להיות חכמים ולא רק צודקים. האתגר השבועי: ללמוד כיצד מקבלים החלטות. עליכם לדעת ולהבין שלחיות נכון משמעותו להחליט. שבוע מוצלח, חודש טוב חברים ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: התרבות המערבית הרגילה אותנו לחשוב שאושר וכאב הם הפכים. על פי התודעה היהודית – כאב ואושר קשורים זה בזה. נקודות האושר הגדולות ביותר בחיינו צומחות מתוך כאב.

דגים: שבוע חיובי בפתח. שחרור והקלה. השבוע נפתח באווירה טובה יותר מקודמו. תקופה לא ברורה שהתאפיינה בחוסר נחת, תסכול, בלבול וחוסר ודאות מסתיימת. שחר חדש של הזדמנויות לשינויים מפציע כעת על בני מזל דגים. בשלב זה אתם מוכנים לוותר מרצון על דברים בהם מיציתם את עצמכם והדבר יאפשר לכם לצאת לדרך חדשה אשר תוביל אתכם לצמיחה אישית שתהווה פיצוי נאות בגין השקעתכם הרבה. הכרה או והערכה שאתם זוכים לה, בא לידי ביטוי במטן תעודה או דיפלומה או הסמכה שמעידה על יכולותיכם המקצועיות. בעבודה: יש שיפור והרגשתכם טובה יותר. נושא שפעלתם ושקידמת עולה יפה ומצליח. תגמול כספי כמו למשל כספי פיצויים, כספי הבראה או מילגה מגיעים. זמן טוב להתמקצעות והגדלת ראש. לדורשי העבודה: קורות חיים ששלחת, מניבים פרי חיובי וב"ה הצעת עבודה ממקום ראוי נמצאת בדרך אליכם. שיהיה בהצלחה. לרווקים שביניכם: מי שישנה את דרך חשיבתו ואת יחסו לנושא הזוגיות צפוי לו מפגש מעניין אשר יוביל לסיומה של תקופת הלבד. כן, ואפילו חתונה נלקחת בחשבון זוגיות: עליכם לעמוד על המשמר! הסדקים שהופיעו בחומת הזוגיות שלכם הם תוצאה של לקיחת הזוגיות שלכם כמובנת מאליה וזו טעות נפוצה שיש להימנע ממנה. באמצעות שיחה, ליטוף, ויתור, הבנה, התחשבות, מחמאה וחיבוק. תוכלו להשיב את התשוקה שנעלמה. קשר זוגי עולה מדרגה וריח של חתונה ומיסוד נישאים באוויר. הצורך בקנייה או החלפת דירה עולים על הפרק וגישושים שמתחילים כעת יובילו בסופו של דבר לשינוי המתבקש בנושא.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך