סק הנרי בחמישיית העונה, נמרוד לוי "השחקן המשתפר"

כך נקבע בטקס המצטיינים של מינהלת ליגת העל בכדורסל. עוד בחמישייה, ג'רום דייסון, עמית שמחון, ג'ו אלכסנדר וזאק לידיי . במהלך הפיינל פור יוכרז מצטיין העונה.
החמישייה

העונה המצוינת של מכבי אשדוד/באר טוביה, באה לידי ביטוי גם ביום שישי במהלך טקס חלוקת מצטייני ליגת העל של מינהל הליגה בכדורסל, עת סק הנרי נבחר לחמישיית העונה. הנרי אף מועמד לשחקן העונה, שעליו יוכרז במהלך הפיינל פור. ברור שאם אשדוד הייתה עולה, הוא היה המצטיין. עוד איתו בחמישיה. ג'רום דייסון, עמית שמחון, ג'ו אלכסנדר וזאק לידיי. הם נבחרו במשאל שנערך בין גולשי וגולשות אתר המנהלת ובחציין מבחירות פאנל התקשורת, המורכב מעיתונאים מכל הגופים שמסקרים את הליגה.

שחקן נוסף שהצטיין באשדוד הוא נמרוד לוי שזכה לתואר "השחקן המשתפר" של העונה. לוי הגיע לאשדוד לקבל דקות ולבלוט וזה בדיוק מה שקרה לו העונה. הסתבר כי זה היה צעד מצוין מבחינתו ומבחינת אשדוד. בקבצה ישמחו להמשיך עם לוי, אבל ברור שיהיו לו הצעות.

מועמד גם לתואר שחקן העונה. הנרי

סק הנרי (מכבי אשדוד/באר טוביה)

מספרים: 17.3 נקודות, 42% לשלוש, 6.2 אסיסטים ומדד 19.8 בעונה הרגילה, 16.5 נקודות ו-4.3 אסיסטים בפלייאוף

הגארד בן ה-31 שיחק בשנים האחרונות בפולין, איטליה, ספרד וצרפת, אבל את ההגעה שלו לאשדוד הוא חייב לעונה שבילה בוונצואלה. ברד גרינברג, שהדריך אותו במדי בוקאנרוס, שמר איתו על קשר לאורך השנים והביא אותו כרכש הראשון שלו בקיץ. המאמן הוותיק ידע מה הוא עושה ומהר מאוד הפך הגארד האמריקאי-ג'מייקני ללהיט של הליגה ביחד עם הקבוצה כולה. הנרי רקד על הפרקט, חילק מסירות גדולות וקלע לא מעט סלי קלאץ', שעזרו ל"דולפינים" לרשום את הדירוג הגבוה בתולדותיהם בליגה. את הפרס העניק לו יוסי פילוס, יו"ר הטוטו-ווינר.

הנרי מקבל את התואר. (צילום: עודד קרני)

השחקן המשתפר: נמרוד לוי (מכבי אשדוד/באר טוביה)

מספרים: 10.5 נקודות, 6.3 ריבאונדים ומדד 11.4 בעונה הרגילה, 9.0 נקודות, 6.8 ריבאונדים, 2.3 אסיסטים ומדד 13.3 בפלייאוף

לא כל יום גדל בכדורסל הישראלי פורוורד בגובה 2.08 מ', שקולע מבחוץ ומסוגל להוריד כדור לריצפה. ההגעה של לוי לליגת ווינר סל אשתקד בגיל 21 עוררה סקרנות רבה והוא אכן הראה ניצוצות פה ושם, אבל השנה עשה את הצעד הגדול קדימה, כאשר היה הישראלי המוביל בריצה של "הדולפינים" לצמרת וקיבל זימון בכורה לנבחרת ישראל. הפורוורד שיפר אלמנטים רבים במשחק שלו, הפך לריבאונדר אימתני והראה שלא רק שהוא לא חושש ממגע – הוא דווקא חותר אליו. אשדוד סיימה עונה מצוינת בה חזרה לפלייאוף והופיעה שוב בחצי גמר הגביע וללוי מניות רבות מאוד בהצלחתה. את הפרס קיבל בשמו יו"ר הקבוצה ארמונד אסולין.

הולך ומשתפר: נמרוד לוי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך