היסטוריה באשדוד. הונחה אבן הפינה לקריה האקדמית באשדוד

הקמפוס להנדסה יוקם מטעם מכללת סמי שמעון. הקמפוס יוקם בקרבת בית החולים אסותא ויהיו בו מעונות סטודנטים ובנייני מגורים. ראש העיר לסרי: "אנו זוכים גם בהנחת אבן –הפינה לבניין ההנדסה הראשון בקריה האקדמית- אשדוד. אנו מצפים להשלמת המלאכה בקרוב להקמת "המכללה האקדמית להנדסה - אשדוד" .
היסטוריה באשדוד. הונחה אבן הפינה לקריה האקדמית באשדוד
יוצאים לדרך (צילום: שמואל דוד)

בטקס מרגש הונחה היום, חמישי, אבן הפינה לבניין הראשון בקריה האקדמית. המבנה הראשון שיושלם בתוך כשלוש שנים, מיועד ללימודי הנדסה מטעם סמי שמעון אשדוד, שלאחרונה הרחיבה את תחומי הלימודים גם לאדריכלות. שטח הקריה המשתרע על פני 150 דונמים, נמצא בקרבה לבית החולים "אסותא" אשדוד, וממוקם בצמוד לתחנת הרכבת.

הקריה האקדמית משלימה חוליה נוספת בטיפול בצעירי העיר, לצד הסכם הגג של 30,000 יחידות דיור. היחידות כולן מיועדות לזוגות צעירים ולקריית ההיי-טק. כפי שידענו לשלב חזון עם מעשה בבניית בית החולים, כך גם היום הונחה אבן הפינה, דבר שיאפשר לצעירי אשדוד לקצור את הפירות בשנים הקרובות.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי אמר בין היתר: "סתולדותיה של עירנו אשדוד. אנו צועדים את הצעד הראשון בדרך להקמתה של הקריה האקדמית – אשדוד. בהנחת אבן – הפינה לבניין ראשון של המכללה האקדמית להנדסה – אשדוד, אנחנו פורצים את הדרך למוסד האקדמי, והחלוץ הראשון של הקריה האקדמית שלנו- שברבות השנים, כך אנו מאמינים, גם תהפוך לאוניברסיטת – אשדוד"

ראש העיר הוסיף : "השכלה אקדמית – הינה מעמודי התווך החשובים של כל חברה. זה המרכיב שמעניק לחברה את יתרון האיכות שלה.העיקרון הזה נכון לגבי מדינה, ולא פחות נכון עבור עיר ואם , כמו אשדוד העיר החמישית בגודלה בישראל. הנגשת ההשכלה הגבוהה לבנות ובני – העיר, השבחת ההון האנושי, והתרומה לתעסוקה ולכלכלה של העיר – כולם ביחד, הופכים את הקמתהקרייה האקדמית של אשדוד לרגע מכונן ומחולל שינוי בחייה של העיר אשדוד".

"השכלה אקדמאית היא עמוד תווך". ראש העיר לסרי (צילום: שמואל דוד)

ד"ר לסרי סיים: "ביצירת הקרקע והתשתיות, בגיבוש חזון ותוכניות, בשותפות בין אנשי חזון – ומעשה, היודעים את מלאכת ההגשמה. וכך אנו זוכים גם בהנחת אבן –הפינה לבניין ההנדסה הראשון בקריה האקדמית- אשדוד. אנו מצפים להשלמת המלאכה בקרוב להקמת  "המכללה האקדמית להנדסה – אשדוד" .

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך