RESTART – בונים לך בית במידותיך

חברת RESTART היא הדרך שלכם לבית שרציתם. מדובר בחברת השיווק, המתמחה במציאת דירה ה"תפורה" על פי הרצונות שלכם. ב-RESTART השיטה היא שונה מכל מקום אחר, לא מציעים דירה ללקוח, אלא מתאימים דירה ללקוח
RESTART - בונים לך בית במידותיך

רציתם לקנות בית, מה אתם עושים? מהיום אתם עושים RESTART, פשוט מאוד הכול תחת קורת גג אחת. חברת השיווק שהביאה את השיטה המיוחדת שלה מתל אביב, עושה את זה עכשיו באשדוד. לא עוד לחפש דירה, אלא למצוא דירה. דירה על פי "המידות של הקונה", לצרכיו בלבד.

ב -RESTART השיטה היא שונה מכל מקום אחר שהכרתם. לא מציעים לקונים דירה או בית בלי לדעת מהם צרכיהם ומה הם באמת רוצים, אלא "תופרים להם דירה למידותיהם", כמו שאומר המקים והבעלים, אלי עטיה ולו ניסיון של עשור בענף והוא מביא בדיוק מה צריך לתת לקונים.

עטיה: "אצלנו תמצאו "סופרמרקט" של דירות. דירות מקבלן, דירות תמ"א 38, דירות יד שנייה. הלקוחות שלנו יקבלו ייעוץ בלקיחת המשכנתא, בתנאי תשלום לבנקים, הלוואות גישור ויעוץ משפטי ע"י עורכי דין בכירים בתחום הנדל"ן. במילים אחרות חווית רכישה. ברגע שתכנסו אלינו זה המקום שבו תמצאו את כל הקשור לעולם הנדל"ן, בדרך לדירה שלכם. אין צורך לצאת להתרוצץ למקום אחר שקשור בדרך זו או אחרת לדירה. הכול כאן במקום אחד".

כשהוא אומר הכול הוא מתכוון שב- RESTART אם הקונה ירצה לרכוש דירה/בית מקבלן הוא יוכל לעשות אפילו "טרייד אין", על דירתו הישנה ואז יחסך ממנו גם את זמן מכירתה, והתאמת מועדי התשלום לרכישה החדשה. את זה לא תמצאו בכל מקום וזה בטוח. כמה אי שקט יש לקונים שרוצים לקנות דירה, אבל חוששים מה יקרה אם לא ימכרו את ביתם? הדילמה הזו נחסכת מהלקוחות שלRESTART שמעניקה להם את אחד הדברים הכי חשובים – השקט שכל כך נחוץ לפני קניית הדירה. RESTART בדרך לבית מההתחלה ועד הסוף.

ב- RESTARTמתמחים ב"שיווק פרויקטים". משווקים דירות מקבלנים כולל תמ"א 38. בחברה עובדים עם מספר קבלנים המובילים באשדוד ומשווקים להם את הדירות ללקוחות המרוצים. עטיה: "את ההתמחות שלנו עשינו ברמת גן במכירת דירות תמ"א 38 מהפרויקטים הראשונים בארץ .עוד לפני שאנשים ידעו לחבר בין תמ"א ל-38". גם הקבלנים הבינו את היתרון ב- RESTARTלאחר שהחברה בניהולו של עטיה קטפה הצלחה מסחררת ולה עשרות פרויקטים מאוכלסים ולקוחות מרוצים, הם בונים את הדירות והחברה מתעסקת בכל מה שקשור למכירתן. גם להם יש ראש שקט והרווח…ניחשתם נכון, כולו שלכם.

אז אל תשכחו, כשנכנסים ל- RESTARTיוצאים עם בית. זה ברור. אפשר למצוא כל מה שרציתם. רציתם דירה מהקבלן יש, חשבתם על דירה מתמ"א? יש. רציתם דירה או בית יד שנייה, ברור שיש. דבר אחד ברור בחרתם RESTART נכנסתם אל הבית. תעשו לכם RESTART לחיים.

RESTART נדל"ן בית העירייה הישן, חיים משה שפירא 22 "בית אוצר". טלפון 052-7502121.
א-ה 09.00 – 19.00 יום שישי 09 – 14.00

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך