רוצה גט? תשלמי 2 וחצי מיליון שקל

באחד מתיקי הגירושים הכי מופרכים שהגיעו לאחרונה לבית הדין באשדוד, התייצבה אישה אשר טענה כי בן זוגה התמכר להימורים, בזבז את כל כספם, הגיע לחובות של מיליוני שקלים ואיים שלא יביא לה גט עד שלא תשיג כסף לשלם את כל חובותיו
זוג במריבה

בני הזוג נישאו לפני כעשר שנים ולזוג שלוש בנות. הבעל עובד לפרנסתו כמתקין מצלמות אבטחה, או לפחות זה מה שזוגתו חשבה, כשבמשך מספר שנים הוא הסתיר ממנה את התמכרותו החמורה להימורים. "הוא תמיד היה אומר לי שהוא עובד מאוחר בלילות והתקין מצלמות. אני, באופן טבעי, תמיד האמנתי לו", סיפרה האישה.

אך כעת מתברר כי בלילות הבעל היה עסוק בדבר אחר לגמרי… הוא היה מהמר כפייתי שהשתתף בהימורים בקלאבים ובתי קזינו ששייכים לעבריינים החברים בארגוני פשיעה בדרום הארץ. לאורך השנים הגבר צבר חובות של מיליוני שקלים לאותם עבריינים, מהם לקח הלוואות בשוק האפור בריבית קצוצה, הלוואות עליהם לא סיפר מעולם לזוגתו.

כדי להחזיר את החובות הוא רוקן את חשבונות הבנק של שניהם, פדה את תכניות החיסכון של בנותיו, שלו ושל אשתו, ואף גנב צ'קים שלה ושל ואביה וזייף את חתימתם. ביום בו נחטף ולא הגיע לחגוג את יום נישואיו הוא הגיע כעבור כמה שעות לבית כשהוא חבול ושותת דם וחשף בפניה שהוא חייב לעבריינים מיליוני שקלים בגלל הימוריו. עוד לפני שהאישה הספיקה לעכל את הבשורה, הוא כבר היה בדרכו לנתב"ג במטרה לברוח לחו"ל מחשש לחייו.

הגבר יצר קשר עם זוגתו מחו"ל והציב בפניה תנאי: "את רוצה גט? אין בעיה, רק תשלמי את כל החובות שלי לעבריינים". האישה, שלא נותרה חייבת, הגישה תביעה לבית הדין הרבני האזורי באשדוד ודרשה מהדיינים לכפות על זוגה לתת לה גט לאלתר.

אביו של הגבר הודה באחד הדיונים בבית הדין כי בנו אכן התמכר להימורים ושהוא חייב כ-2.5 מיליון שקלים ובינתיים הוא מסתובב בין כל מיני מדינות כדי שהעבריינים לא יאתרו אותו. "אני מנסה לעזור לו ולמשפחה אבל באמת שאין לי מושג איפה הוא מסתתר", הודה האב.

האב טען בפני הדיינים כי אם נכדיו צריכה גם היא לשאת בחובות שכן היא ידעה על הימוריו, נהנתה מהם כשהרוויח היא מעולם לא ניסתה לעצור אותו מלהמשיך להמר. "גם בני משפחתה של זוגתו של בני צריכים לסייע לכסות את החובות ולמשכן נכסים שלהם. אני אישית מוכן למשכן את הדירה שלי", ציין האב.

הדיינים פסקו כי על הבעל לתת לאשתו גט לאלתר ללא שום תנאי, וכי עליו להתעלות מעל השיקולים הצרים שלו ולראות קודם כל ולפני הכל את טובת אשתו ובנותיו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך