"הייתי בחרפת רעב עם 4 ילדים, עד ששמעון הציל אותנו"

גמ"ח "חסדי מאור מאיר" העניק בעבר לא', גרושה חסרת אמצעים, עזרה לילדיה ולה. שכנתה נמצאת כיום במצב דומה, היא מיד הפנתה אותה לשמעון בן שמעון. א': "ביקשתי משמעון וגמ"ח מאור מאיר שיסייעו בידי השכנה ובני משפחתה ואכן כך היה"
"הייתי בחרפת רעב עם 4 ילדים, עד ששמעון הציל אותנו"

א', גרושה עם ילדים, הייתה בעבר במצב קשה מאוד. מי שעזר לה היה שמעון בן שמעון, מגמ"ח "חסדי מאור מאיר", על שם בנו ז"ל. א' לא שכחה את העזרה. היא מספרת: "לפני מספר ימים שמעתי מאחת הדירות של השכנים שיחה קולנית של אישה עם הגרוש שלה, בו היא מתחננת שהוא יעזור לה לפרנס את הילדים שלהם ושנורא קשה לה המצב בבית. השיחה שלהם החזירה אותי שבע שנים אחורה, מאחר וגם אני גרושה ואמא ל-4 ילדים, וגם אני עברתי תקופה קשה. הכי קשה היה לי עם השבתות, לא היה לנו מה לאכול. עד שיום שישי אחד כבר לא היו בי כוחות, השבת בפתח ואין כלום במקרר.

חשבתי רק על ילדיי היקרים, החלטתי שאני מבקשת ומתחננת רק מאחד ויחיד וזה הקב"ה ואז פרצתי בבכי ואמרתי" לו: 'בורא עולם, ניסיתי הכל, עכשיו הילדים שלך, הם תלויים בך".

א' ממשיכה: "תוך כדי השיחה עם בורא עולם, צלצל הנייד ועל הקו היה לא אחר מאשר האיש היקר, איש החסד שמעון בן שמעון, שכנראה שמע מצד גורם שלישי על מצבי הקשה והציע לעזור בכל תחום ובמיוחד בסלי מזון ומצרכים בסיסיים. הייתי שרויה בהלם רב, התפילה שלי נענתה, הקב"ה שלח לי מלאך בצורת אדם. באותו יום שישי הגיעו לבית שמעון ועוזריו ושימחו אותי ואת בני משפחתי פשוט כך, ומאותו היום לא היה חסר לי דבר. שמעון וגמ"ח מאור מאיר תמכו בי כמו שהם עושים עם הרבה משפחות באשדוד".

א' מסכמת: "כמובן שאת שכנתי לא שכחתי וביקשתי משמעון וגמ"ח מאור מאיר שיסייעו בידי השכנה ובני משפחתה ואכן כך היה. אני מבקשת מכל אחד שקורא את הסיפור שידע שיש כתובת אחת לכל הבקשות וזה הקב"ה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך