אשדוד – עכשיו הספר

מהדורה ראשונה של "אשדוד - המדריך למטיילים" בהוצאת מיכאל שיחור ו"תיירות אשדוד", תוצג בדוכנים בשבוע הספר העברי, שייערך בתאריכים 10-14 לחודש ברחבת העירייה
אשדוד מבט על
צילום: טל אקוקה

ב"מדריך שיחור אשדוד" ניתן למצוא שלל מסלולי טיול יומיים עם טיפים מיוחדים וכל מה שצריך כדי לטייל באשדוד בצורה הטובה ביותר. יחד עם דירוג אירועים ואתרים לפי מידת חשיבות ועניין, אתרי מורשת ויהדות לצד אתרים ארכיאולוגיים וכן המלצות למקומות אוכל, בילוי ולינה ועוד… סוף כל סוף גם לאשדוד יש מדריך מבקרים מקצועי וראוי משלה.

"העיר אשדוד בעלת פוטנציאל תיירותי עצום בעיניי. העיר שהחלה את דרכה כעיירת עולים קטנה, מציעה כיום למבקרים בה מגוון רחב של אטרקציות ונקודות עניין, שפזורות בכל חלקיה. כך, שמי שמבקר בה בוודאי יצטרך יותר מיום אחד כדי למצותה", אומר מיכאל שיחור, המחבר של הספר "אשדוד", אשר יוצג לראשונה בשבוע הספר העברי, שייערך בשבוע הבא ברחבת העירייה.

מיכאל שיחור הוא המייסד והעורך של מדריכי הטיולים "שיחור", המתמחים במדריכי טיולים לתייר הישראלי. ספריו של שיחור תורגמו ל-11 שפות ונמכרו במיליוני עותקים לערים ולארצות שונות בעולם. בנוסף, עוסק שיחור בייעוץ כמומחה בנושאי תיירות לגופים גדולים בארץ ובעולם.

"בזכות התכנון הקפדני שקדם להקמתה, הנמל ואזורי התעשייה מופרדים לחלוטין משטחי המגורים ומהאזורים המתויירים, כך שלמרות היותה שער כלכלי חשוב למדינת ישראל, העיר מצליחה להקנות למבקרים בה תחושת שלווה ופסטורליות של עיר חוף אמיתית", מוסיף שיחור.

משה דנינו, חבר מועצת העיר והממונה על החברה לתיירות, מברך על הוצאת המדריך, המצטרף לספר הקולינארי "אשדוד – עיר של טעמים", שהוציאה החברה בפסטיבל האוכל בשנה שעברה ויוצג גם הוא למכירה בשבוע הספר: "זהו עוד נדבך אחד מיני רבים של מהפיכת התיירות המתבצעת בעיר בשנים האחרונות, ברמה התכנית והמיתוגית כאחד. אני מזמין בשמחה את כולם לבוא לבקר בשבוע הספר".

יריד הספרים בשיתוף סטימצקי יתקיים רחבת העירייה 16:00-22:30.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך