אירועי הקיץ לנוער באשדוד: זמרים – סטנדאפ – ומסיבות ענק

לצד יריד תעסוקה ענק וכנס מתגייסים מכובד, יגיעו אומנים מהשורה הראשונה כדוגמת איתי לוי, איב אנד ליר, סטפן, דניאל אסייג, מני עוזרי, סקאזי ועוד. כחלק מאירועי הקיץ לנוער הגדולים שמתקיימים באשדוד זה השנה הרביעת, והמפתיע שהכל בעשרה שקלים
מסיבה באשדוד - אנשים מוחאים כפיים

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי נפגש היום מועצת הנוער העירונית לקראת תחילת פעילות אירועי קיץ המיועדת לבני הנוער, זאת השנה הרביעית שבנוסף לאירועים השוטפים של הקיץ מתקיימים אירועים ממוקדים לבני הנוער.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי אמר "נפגשתי היום עם חברי מועצת הנוער העירונית שלנו, כדי להביא לבני הנוער האשדודי את ברכת הדרך לחופשת הקיץ. שוחחנו על החשיבות של תעסוקת בני נוער בחופשת הקיץ ועל הפעילויות הצפויות להתקיים במהלכה, אשר נבחרו אישית ע״י בני הנוער, לאור תוצאות סקר-העדפות וצרכים שנערכו בקרב בני הנוער בעיר לפני מספר חודשים".

עיריית אשדוד החלה לפני כארבע שנים במסורת קיץ מבורכת, שעיקרה שימת בני הנוער במרכז תשומת הלב והחשיבה, מתוך הבנה שחודשי החופשה והקיץ מייצרים הזדמנויות מרובות לפיתוח תרבות הפנאי והעשייה בכללותה.

בשיתוף עם מיזם "עיר הילדים והנוער" של מנהל חברה ונוער במשרד החינוך, בהובלת מחלקת הנוער בחברה העירונית לתרבות ופנאי בעיר, החלה מועצת התלמידים והנוער העירונית לשים דגש על ההיערכויות לתקופת הקיץ, שכוללות בנית סקר נוער מקיף, הבוחן את מאווייהם ורצונותיהם של בני ובנות הנוער בעיר, בדגש על הקיץ.

הסקר נערך כבר בחודש מרץ ואת תוצאותיו הציגו חברי המועצה בפני מנכ"ל העירייה, מר אילן בן עדי, שהפנה קשב רב לבקשותיהם של בני הנוער, ונתן את "שריקת הפתיחה" לעשייה חוצת משרדים, המעורבים בה גופים רבים כמו המנהל לשירותים חברתיים, אגף פיתוח תעשייה ועוד.

הצעד הראשון היה הקמת יריד התעסוקה העירוני לנוער, בו לקחו חלק מעסיקים רבים, כמו גם עיריית אשדוד, שכבשנה שעברה, היוותה למעשה את המעסיק הגדול ביותר שהציע את מספר המשרות הרב ביותר לבני ובנות הנוער באשדוד.

היריד התקיים ב 27.5.18 בקניון הסי מול, ופנה לגילאי 16-18.
כשבוע לאחר מכן , ב 3.6.18 נערך יריד נוסף לגילאי 15-16 במרכז העירוני לנוער ע"ש קופף.

בשני הירידים יחדיו נספרו כ – 3000 בני נוער. בנוסף, הסקר העלה את בקשותיהם של בני הנוער בעיר לפעילות פנאי הפגתית, וכבכל שנה, קברניטי העיר הפנו קשב רב לכך, ונבנתה תכנית קיץ מגוונת, ענפה ורחבה.

אלה אירועי הקיץ לנוער: 4.7.18 – מסיבת בריכה ב"סוואט סטאר" והופעות של סטפן ועידו שוהם.
9.7.18 – כנס מתגייסים במשכן לאומניות הבמה- הופעה של שלום ודניאל אסייג.
5.8.18 – ישי ריבו – ההופעה, במשכן לאומניות הבמה.
6.8.18 – מרתון סטנד אפ במשכן לאומניות הבמה – מני עוזרי, יוסי גבני ודיבוב מצחיק.
8.8.18 – מסיבת בריכה ב"סוואט סטאר" – הופעות של לוטרה ופלד.
פסטיבל אשדוד לנוער: ווילג'- יומיים של פסטיבל במתחם הצעירים, רחוב מרטין בובר.
20.8.18- איב אנד ליר + איתי לוי.
21.8.18 – עידו בי וצוקי + סקאזי+ מוטי טקה.

כל הכרטיסים במחיר 10 ₪ בלבד.

כמו כן, במסגרת ארגוני ותנועות הנוער השונים הפועלים בכל ימות השנה בעיר, יצאו אלפי בני ובנות נוער לסמינרים, מחנות, קורסי הדרכה, ימי שיא ופעילות ערכית-חינוכית, כמו גם הפגתית כמו "לילות לבנים" סדנאות, מפגשי אומן ועוד, במסגרות הנ"ל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך