קלאסי לילדים: ארבעה מופעי איכות בארבעה ימים

אירועי חג הספר באשדוד מביאים לאמפיתאטרון מונארט במשך ארבעה ימים רצופים את הקלאסיקות הגדולות לילדים ולכל המשפחה וללא תשלום
קלאסי לילדים: ארבעה מופעי איכות בארבעה ימים
צילום: יח"צ

'הכבש הששה עשר'-תיאטרון המדיטק בשיתוף התיאטרון הארצי לילדים ולנוער/במסגרת אירועי חג הספר באשדוד: מחזה מוזיקלי עפ"י ספרו של יהונתן גפן לכל המשפחה על פי מחזה מאת מיקי גורביץ' . סיפורה של חבורת ילדים המגיעה אל הגן. הם מחפשים את דניאל, חברם הטוב שנעלם, ויחד הם מגלים את ערכה המופלא של החברות. זהו עולם של ילדים, והוא עולם אמין ומדויק, שעולה ממנו הבנה עמוקה של הפחדים והתככים, השמחות והקשיים – מהשירים, כמובן, אבל גם מהמחזה ומהבימוי של משה קפטן, שחידד את הדמויות, בעזרת השחקנים הצעירים, שעושים כולם עבודה טובה. זו הצגה של שירים, והם – כרגיל – נפלאים , הלהיטים הגדולים מספרו האהוב של יהונתן גפן: "גן סגור", "הילדה הכי יפה בגן", "אני אוהב שוקולד", "איך שיר נולד" ועוד רבים אחרים. הצגה מעולה ואפילו מרגשת – לרוץ מהר!".

בימוי: משה קפטן , עיצוב תפאורה: במבי פרידמן , עיצוב תלבושות: מאור צבר, מוסיקה: יוני רכטר, ניהול מוסיקלי: טל בלכרוביץ', עיצוב תאורה: אורי מורג, תנועה: עוז מורג, שחקנים: ניר שיבר / שי ארז'ואן, גיא עקיבא / ישראל גולדרט /גיא רוזן, לביא זיטנר /יעקב תמרי, אילנית גרשון / תימור כהן / נועה גורן, עידו רוזנברג / אבירם קליך /עמית רייס, הילה שלו / עדי רביד, רוני מרחבי / גליה פטילון.

'הכבש הששה עשר',יום ראשון, 10.6 בשעה 18:00, אמפיתאטרון מונארט-מרכז תרבות , דרך ארץ 8, אשדוד. הכניסה חופשית, לפרטים: 08-8545130/1.

 

'ענן על מקל'/ במסגרת אירועי חג הספר באשדוד:
'ענן על מקל', מופע מקסים המציג  שירים של הסופרת והמאיירת רינת הופר-זאת הפעם הראשונה שבה שיריה של רינת הופר, שבדרך כלל מתמזגים בספריה עם האיורים הנפלאים שלה, זוכים ללחנים ועושים הסבה מחוויה ויזואלית־ ספרותית לחוויה מוסיקלית ומצליחים לשמר את היופי הנדיר שבו הם ניחנים בצורתם המוכרת והאהובה. ירדן בר כוכבא, תומר שרון, טל בלרכוביץ' ודידי שחר מבצעים את השירים עם לחנים סוחפים של דידי שחר. תמונות חיים קטנות של ילדה ושמה עמלי, ילדה חולמנית שחווה את המציאות בדרכה המשעשעת ומלאת הדמיון. הלחנים של שחר יודעים לקפץ בקלילות מרנינה, או לפקוח עיניים בפליאה, או להתעטף בדוק של עצב; וארבעת הזמרים מבצעים אותם ברגישות ובחדווה; ודמותה של עמלי מקבלת נפח וחיים, ושירים מקסימים כמו 'ציידת הנמשים', 'איפה כואב', 'קיפודה', 'בחוג לבלט', 'סבתא ברכה', 'מרוב חוכמה', 'קוקו' ו'מקל סבא' מצליחים לגעת בלב ולהסב קורת רוח. המופע מבוסס על אלבום מצליח באותו השם, שרץ מזה מספר שנים כאלטרנטיבה איכותית לילדים-מומלץ ביותר. אקורדיון וחליל: סלעית להב. כלי הקשה: סתיו נחום. הפקה מוזיקלית: טל בלרכוביץ'.

יום שני , 11.6, בשעה 18:00, אמפיתאטרון מונארט-מרכז תרבות, דרך ארץ 8, אשדוד. הכניסה חופשית, לפרטים: 08-8545130/1.

 

'אדון שוקו'- שירי אריק איינשטיין לכל המשפחה עם 'התפוזים'/ במסגרת אירועי חג הספר באשדוד:
חבורת מוזיקאים מוכשרים שמשלבים בין שתי האהבות הגדולות שלהם: לטייל בארץ ישראל ולשיר שירים של אריק איינשטיין . המופע מספר את סיפור המסע של התפוזים ברחבי המדינה, בליווי שירי הילדים של אריק איינשטיין, קלאסיקות שאהובות על הורים וילדים כאחד .מי הם התפוזים? חברי ההרכב פועלים גם כלהקת קאברים לשירים ישראליים. הזמר המוביל את המופע הוא אלעד קורן, שעושה עבודה נאמנה, ולצדו דומיננטי גם בשירה ובהובלת הסיפור טל מרקוס שעל הבס. עוד בפרונט – הילי בוימל, הצלע הנשית שבחבורה (שטוב היה אם היתה זוכה ליותר פוקוס), ושי משה, הגיטריסט המוביל, א-לה קלפטר, הפרפורמר המחונן שבחבורה. מאחור נותנים מצע של קצב, הרמוניות ואנרגיות נעמן שדמי על הקלידים וניר עטר על התופים. ההברקה הגדולה המופע היא הצימוד רוק וילדים בהופעה. רוב שירי הילדים של איינשטיין זכו במהלך השנים לביצועים ילדותיים ו"מותאמים" לגיל הרך, שלא פעם מעמעמים את יופיו של המקור. ילדים יכולים ליהנות גם מסולו גיטרה חשמלית וסולו תופים, או מ"קרב מוזיקלי" בין הבס לחשמלית, צריך רק לתת להם הזדמנות. המופע מקפיץ, סוחף, חינוכי ומרגש כאחד.

יום שלישי, 12.6 בשעה 18:00,אמפיתאטרון מונארט-מרכז תרבות, דרך ארץ 8, אשדוד. הכניסה חופשית,לפרטים:08-8545130/1

'השירים המשחקים'/במסגרת אירועי חג הספר באשדוד:
מופע הצדעה לפסטיבלי הילדים של פעם. "להקת הממתקים" חוזרת לימי הפסטיבלים הבלתי נשכחים לצד קטעי קישור משעשעים, הפעלת הילדים ושיתופם. מחווה מרגשת למי שנחשב לפזמונאי הילדים של כל הזמנים- עוזי חיטמן. במופע נחגוג עם שירי פסקול הילדות הישראלי: 'השירים המשחקים', 'אלוהים שלי', 'אפונה וגזר', 'ילדיסקו', 'הסבון בכה מאוד', 'ועודני ילד', 'הופה היי'. מבית היוצר של המג'יקל בנד (ביטלס לכל המשפחה).

יום רביעי, 13.6 בשעה 18:00, אמפיתאטרון מונארט-מרכז תרבות, דרך ארץ 8, אשדוד. הכניסה חופשית. לפרטים: 08-8545130/1

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך