תיעוד: שוטר מכה בן 18 בחוף הים באשדוד

ערוץ 10 פרסם הערב (שבת) סרטון מטריד ביותר בו נראה שוטר תוקף באלימות נער כבן- 18 בחוף הים באשדוד. מח"ש תפתח בחקירת המקרה

במהדורת חדשות 10 פורסם סרטון לא קל של אלימות משטרתית כלפי צעיר בן 18 באחד מחופי אשדוד, בסרטון מתועד שוטר מתחנת אשקלון העובד בשכר בחופי אשדוד כשהוא מכה צעיר באגרוף ומכניס אותו לניידת בטחון עירוני.

חבריו של הצעיר סיפרו שבזמן שהותם בחוף, הגיעה לאזור ניידת משטרה וביקשה מהצעירים לנקות את האזור שלכלכו בבקבוקי אלכוהול. אותו צעיר החל לנקות אך לטענת חבריו השוטר המכה "לא היה מרוצה מקצב העבודה" והחליט לעצור אותו, הצעיר ניסה להתנער מהשוטר וזה הכה אותו על פי החשד. חבריו של הצעיר סיפרו עוד שהשוטר החל לחנוק את חברם וכשזה התנגד, השוטר החל לתקוף אותו בבעיטות ואגרופים.

משטרת לכיש מסרה בתגובה לאלימות השוטר כי האירוע עבר לחקירת מח"ש, והובהר כי " אנחנו מוקיעים כל אלימות כלפי אזרחים."

אביו של הנער העצור סיפר לחדשות 10: "השוטר הבין שהוא בבעיה קשה להסביר את צילום הסרטון, אז הוא זימן פקח של העירייה כדי שייתן לנער דוח על לכלוך. הגיע פקח מהעירייה והביא לו דוח על 475 שקל, כאילו שהוא לא אסף את הלכלוך סביבו. השוטר אמר לו 'בוא' והכין אזיקים, הוא רצה לעשות הצגה, אבל הוא (הצעיר) אמר: 'אני בכלל לא מתנגד'".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך