המשפחה מאשדוד קיבלה את הבשורה המרה בתדהמה

אבל כבד נפל על משפחת בן דהאן ביממה האחרונה, כאשר אל הבית מגיעים עשרות קרובים וחברים של אדוה ז"ל ומנחמים ומחזקים את המשפחה ההמומה מהאובדן הקשה לאחר שביתם נהרגה בתאונה הקשה בהודו
אדוה בן דהאן מאשדוד היא ההרוגה בתאונה בהודו
אדוה בן דהאן

אבל כבד נפל אמש על משפחת בן דהאן מאשדוד עם קבלת הבשורה המרה על פטירתה הטראגית של בת המשפחה אדוה ז"ל בטיול שערכה בהודו, קרוביה סיפרו הבוקר כי רגע לפני הטיסה האחרונה בחייה, כתבה אדוה בן דהאן בעמוד הפייסבוק כי היא עומדת להגשים חלום, האישה שמאז ילדותה אהבה לטייל ולכבוש את העולם, נהרגה בתאונת דרכים בהודו, אך החלום הפך לסיוט.

"היא נהרגה בדיוק היכן שהיא הכי אהבה, באמצע טיול", אמר אחיה אבי לאתר ynet. לדברי בני המשפחה לאתר ההחלטה של אדוה לצאת לטיול הגיעה לאחר שעזבה את עבודתה כרכזת רווחה וטיולים בחברת טבע אשדוד. "שם היא נדבקה בחיידק הטיולים, לכן מבחינתנו הטיול להודו לא היה שונה. היא הייתה בחורה אחראית ולכן לא חששנו" אמרה בת דודתה ל ynet והוסיפה "אדוה אהבה לעשות ספורט, לאחרונה החלה לעשות הרבה סאפ בחוף גורדון בתל אביב וממש נכנסה לזה".

כזכור אמש הותר לפרסום כי אדוה בן דהאן בת 36 היא הישראלית שנהרגה אתמול בתאונה שאירעה בעמק ספיטי שבצפון הודו, כ-100 ק"מ מצפון לעיר מנאלי,.שלושה ישראלים נוספים נפצעו בתאונה, אחד מהם במצב קשה. משרד החוץ עדכן כי הם פועלים להעברת גופת ההרוגה לישראל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך