היום, שלישי, יפתח הטורניר בקט רגל לזכרו של החייל בן וענונו ז"ל

הטורניר ייערך השנה באשדוד פארק ים. בשעה 18.00 ייערך טקס פתיחה בנוכחות ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי ובני משפחתו של בן ז"ל. זו השנה הרביעית שהטורניר נערך.
היום, שלישי, יפתח הטורניר בקט רגל לזכרו של החייל בן וענונו ז"ל

הערב (18.00, פארק ים אשדוד), ייערך הטורניר המסורתי הרביעי בקט רגל לזכרו של החייל בן וענונו ז"ל.

בטורניר ייטלו חלק 8 קבוצות והוא ייערך כחודש ימים. הערב, ייערך לפני המשחק טקס פתיחה בנוכחות ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי ובני משפחתו של בן וענונו ז"ל, שנפל על הגנת המולדת בצוק איתן. צפוי להגיע קהל רב.

הטורניר בשנה שעברה

אבי סמילה שמארגן את הטורניר זו השנה הרביעית: "זה כבר חלק מהנוף באשדוד וחלק ממני. השנה היו כמה קשיים שהיה צריך להתגבר וחששתי שהטורניר לא ייערך, אבל אמא של בן, שרית, אמרה לי 'אל דאגה, בן שומר עלינו מלמעלה' וזה באמת צלח. חשוב מאוד שהטורניר הזה ייערך כל שנה לזכרו של בן ולכבודו. אני מזמין את כולם".

סמילה ביקש להודות לנותני החסות ולתומכים: תודה לעיריית אשדוד על החסויות. לראש העיר יחיאל לסרי ויד ימינו גבי כנפו על התמיכה.

למישל וענונו שבלעדיו כלום לא היה קורה. לאבי ביטון ודויד שוקרון מנהלי פארק ים אשדוד על הציוד הנדרש. ליורם אסרף מנכל רשות הספורט ובני חיזקיה על העזרה בקידום הטורניר. ליניב רוזנצביג השופט שבזכותו דברים זזים השנה. לשי אסייג על הצילום, ללאב בלונים על התפאורה, לקלוד נחמיאס על התרומה,לאושרי נזרי פיצה איטליינו, לליזה מדיאל תקשורת על ההנחיה,לאיציק שמלי שיקח חלק בטקס הפתיחה עם שיר מרגש. לקובי פרץ  על ההגברה, ולכל מי שנתן יד להצלחת הטורניר ולכל השחקנים שמשתתפים, בלעדיכם זה לא היה קורה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך