ירון אטיאס: "נתתי גט בשמחה, ברגע שחזרה אליי הזכות האדירה להיות אבא פעיל"

בתום סערה ציבורית של מספר שבועות, שכללה מעצר ושיימינג שאישר בית הדין הרבני והסתיימה בכך שהחליט להעניק לגרושתו את הגט המיוחל, התייחס ירון אטיאס מאשדוד, לסיבות שהובילו אותו להחלטה.
ירון אטיאס: "נתתי גט בשמחה, ברגע שחזרה אליי הזכות האדירה להיות אבא פעיל"
אטיאס.

ירון אטיאס, מאשדוד, סרבן הגט, שהסיפור שלו העסיק מדינה שלמה לאחר שבית הדין אישר לעשות לו "שיימינג", עד שיתן גט והוא אפליו נעצר, מדבר לראשונה מאז נתינת הגט.

בפוסט שפרסם בחשבון הפייסבוק שלו כתב אטיאס: "אין לי איך לתאר את התקופה האחרונה בחיי. עברתי זמנים קשים ועמוסים מאוד נפשית, אך באנו לתוצאה ששווה הכל. תודה לאל, נתתי גט בשמחה, ברגע שחזרה אליי הזכות האדירה להיות אבא פעיל ונוכח בחיי הילדים שלי. הם הכי חשובים ולמענם עשיתי הכל. מכאן והלאה, לא משנה מה יהיה, משנה איך יהיה, למען ילדינו".

"עד אתמול הצעתי לפתרון זכות ילדי לשני הורים בחייהם יחד עם גט גירושין – נענתה בסירוב. לאורך התקופה האחרונה, סבלו ילדי יחד איתי, מהתנהלות פוגענית ומרחיקת לכת של גרושתי, בחסות בית הדין הרבני, שהטיל עלי סנקציות שונות במרחב האישי, הדתי, החברתי והציבורי. למול כל הלחצים שהופעלו עלי, זכיתי בחסדי שמיים לעמוד איתן, ולבקש את טובת ילדי – עד להסכם אליו הגענו אתמול".

"במסגרת ההסכמה וכפי שהתחייבתי, ניתן גט גירושין כשר וכדין לגרושתי, יחד עם חזרתי לשמש כהורה פעיל ומלא בחיי ילדינו. בתוך כך, הסכמנו בפסק דין של בית הדין הרבני ובית המשפט לענייני משפחה, כי חיי ילדינו יתקיימו באופן משותף ומלא: ילדינו יגדלו במשמורת משותפת, בהסדרי שהות שווים עם חזרתי למגורים ביישוב מגורינו, ויוסר צו ההרחקה שהוצא כנגדי. בתקופה הקרובה, נעשה מאמצים להשיב את השלווה לחיי ילדינו, ועד לחזרתי למגורים ביישוב בעוד 9 חודשים, נקיים הסדרי שהות כבעבר".

אטיאס סיכם ואמר: "צר לי לראות את המשקעים והאדמה החרוכה שהותירה התקופה האחרונה, ולא הביאה שום תועלת או בשורה בקידום לקראת מתן הגט ללא הסדרת סוגיית הילדים. רק היושב במרומים יודע מדוע נצרכנו לעבור את התקופה האחרונה והקשה הזו, עד שבאנו להסכמה שניתן היה להגיע אליה חודשים קודם, כפי שביקשתי. לאלוהים פתרונים".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך