אדוה בן דהאן מאשדוד היא ההרוגה בתאונה בהודו

אדוה בן-דהאן, בת 36 שהיא במקור מאשדוד, נהרגה בהתהפכות רכב מטיילים בצפון הודו. כשיצאה למסע באמצע מאי, כתבה בפייסבוק: "טסה להגשים עוד חלום". עוד ארבעה ישראלים נפצעו. אחיה של אדוה: "הלם מוחלט"
אדוה בן דהאן מאשדוד היא ההרוגה בתאונה בהודו
אדוה בן דהאן

אדוה בן-דהאן, בת 36 במקור מאשדוד, נהרגה היום  כשעוד ארבעה ישראלים נפצעו בתאונת דרכים בצפון הודו, כשהרכב שבו נסעו החליק ונפל לערוץ בעמק לאהול במדינת הימצ'אל פראדש. כשיצאה למסע באמצע חודש מאי כתבה בדף הפייסבוק שלה: "טסה להגשים עוד חלום". בשבת עוד הספיקה להצטלם בנוף חלומי במדינת הימצ'אל פראדש. לפני יומיים הצטלמה על רקע מפל מים במנאלי.

אחיה אבי סיפר: " אדוה יצאה לטייל לבדה לפני שלושה שבועות. היא עבדה במשאבי אנוש בחברת טבע. בשנים האחרונות היא גרה בגבעתיים אבל גדלה באשדוד. אדוה אהבה ליהנות, אהבה אנשים. היא הייתה מדריכה בעמותת אתגרים ויצאה להמון טיולים. היא אהבה בעיקר את הים. בעוד חודש הייתה אמורה לצאת לטיול נוסף אבל אליו היא כבר לא תצא. זה הלם מוחלט".

אדוה בן-דהאן, במקור מאשדוד, עבדה במשאבי האנוש ובמחלקת הרווחה בחברת התרופות טבע. קודם לכן עבדה בבית ההשקעות פסגות. חבריה מתארים אותה כאישה מקסימה ורגישה. לפני כמה חודשים הפתיעה את חבריה ואמרה שהחליטה לנסוע להודו.

הרכב עשה את דרכו ממנאלי ללה במחוז קולו כאשר מסיבה לא ברורה החליק ונפל לערוץ סמוך לקילונג – כ-115 ק"מ ממנאלי. המשטרה פתחה בחקירה לבדיקת נסיבות התאונה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך