לאחר דרמה ארוכה: סרבן הגט מאשדוד נתן גט לאשתו

הסיפור הממשוך שהחל ב"נידוי" של בית הדין, מבוכה בכנסת, והסתיים במעצר בחיפה. הגיע סוף סוף לסיומו לאחר שסרבן הגט האשדודי שחרר את אשתו מעגינותה
סרבן הגט מאשדוד הגיע לכנסת ועורר סערה
ירון אטיאס

סוף לסאגה הממושכת: ירון אטיאס תושב אשדוד שעלה לכותרות בחודש האחרון נתן היום בבוקר גט לרעייתו ושם קץ לפרשייה המתוקשרת שהסעירה את הציונות הדתית. לפני זמן קצר נכנסו אטיאס ומזל דדון לבית הדין הרבני בחיפה, ואטיאס שחרר את רעייתו מעגינותה, ובשעה זו עושה את דרכו חזרה לעיר.

כזכור, עיתון 'ישראל היום' חשף כי בשבוע שעבר נשלח אטיאס לשבעה ימי מאסר בגין ביזוי בית הדין, לאחר שנצפה כשהוא נוהג ללא רישיון. כחלק מהסנקציות שהוטלו על אטיאס במטרה לגרום לו למסור גט לרעייתו, נשלל ממנו רישיון הנהיגה. למרות זאת, הוא תועד כשהוא נוסע ללא רישיון, דבר שאסור על פי חוק וגם מהווה הפרה של החלטת בית הדין.

"מעצרו של אטיאס הוא חלק ממערך הלחצים שמפעילים עליו על מנת שיתרצה ויעניק גט לאשתו. המלחמה בסרבני הגט חייבת להמשיך בכל הכוח", אמר גורם בבית הדין לישראל היום.

הוא הביע תקווה כי המעצר יגרום לשינוי דעתו של אטיאס ולכך שיפסיק את סרבנותו. "אנחנו מניחים שבמעצר הוא יחווה תקופה לא פשוטה ומקווים שישנה את דעתו וישחרר את אשתו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך