אוהדי הפועל: "שוטר שלף אקדח" המשטרה: "טענת כזב"

משטרת ישראל דוחה הבוקר את טענות אוהדי קבוצת הפועל ת"א בדבר אלימות שננקטה כלפיהם אמש בסיום משחק הכדורסל שהתקיים בעיר אשדוד. המשטרה: "בעקבות המהומה והתלהמות אוהדים סביב לוחם יס"מ נשברה פונדת האקדח שנשמט לעבר הרצפה כשהוא מאובטח כנדרש".
אדם כבול
אילוסטרציה.

שני אוהדי הפועל ת"א שנעצרו בסיום המשחק במוצ"ש, מול מכבי אשדו/באר טוביה, טוענים לאלימות המשטרה נגדם. מהמשטרה נמסר: "מדובר בטענות סרק שנועדו ככל הנראה ״להכשיר״ את התנהגותם של אוהדי הקבוצה שכללה אלימות והפרת הסדר הציבורי לקראת ובסיום משחק הכדורסל, נמסר מהמשטרה.

במשטרה דוחים על הסף את הטענות למעצרו של קטין כבן 10 באירוע ו"לטענת השיא״ בעקבות האירוע – טענת כזב בעניין שליפת נשק על ידי שוטר באירוע. מדובר במקרה בו בעקבות המהומה והתלהמות אוהדים סביב לוחם יס"מ נשברה פונדת האקדח שנשמט לעבר הרצפה כשהוא מאובטח כנדרש. הלוחם הרים את האקדח והכניסו במיידי אל כיס מכנסיו ללא שעשה בו מעבר לכך שימוש כלל ובשלב זה יצא השוטר מתוך ההמון. כל שימוש ציני במקרה זה לעיוות המציאות על התנהלות כוחות המשטרה באירוע, מעיד מעבר לכל ספק על רצונם של אוהדים פורעי חוק להצדיק את מעשיהם".

במשטרה הוסיפו: "חוקרי משטרת ישראל יבקשו במהלך היום להאריך את מעצרם של שני אוהדי קבוצת הכדורסל (בגילאים 22 ו-32) שנעצרו אמש בסיום משחק הכדורסל שהתקיים בעיר אשדוד. השניים נעצרו אמש לאחר שלקראת סיום המשחק החלו עשרות אוהדים להפר את הסדר ולהתעמת עם כוחות המשטרה מחוץ לאולם הספורט, עימותים וגידופים תוך שאף גרמו נזק קל לרכבי משטרה".

״מדובר בקומץ בן עשרות אוהדים שבחר להפר סדר ולנהוג באלימות תוך קריאות ״נאצים״ וגידופים נוספים לעבר השוטרים. אנו נמשיך לפעול ביד קשה כנגד כל גילוי אלימות במגרשי הספורט ובסביבתם על מנת לאפשר לקהל הנורמטיבי סביבה בטוחה והנאה מירבית מאירועי ספורט למיניהם״ הדגישו במשטרה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך