ההסלמה בדרום חוזרת: ירי טילים ותקיפות צה"ל ברצועה במהלך הלילה

לאחר רגיעה קצרה של שלוש יממות, השקט בדרום הופר והאזעקות חזרו לדרום, בתגובה לירי לפני צאת השבת צה"ל תקף ברצועה, חמאס הגיב הלילה בירי לעבר ישובי העוטף ושוב צה"ל תקף

4 רקטות שוגרו במהלך הלילה לעבר יישובי הדרום, 3 מהן יורטו על ידי כיפת ברזל, מוקדם יותר עם צאת השבת זוהו שיגורים נוספים לעבר ישראל, בפעולה מקדימה במהלך הלילה מטוסי קרב תקפו 10 יעדים במתחמים של החמאס ברצועת עזה. בין היעדים שני אתרים לייצור ולאחסון אמצעי לחימה וכן מתחם צבאי.

בתגובה לשיגורים שבוצעו הלילה (בין שבת לראשון), מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו הבוקר 5 מטרות חמאס בצפון הרצועה, מדובר צה"ל נמסר כי אחד היעדים שהותקפו הינו מתחם צבאי השייך לכוח הימי של הארגון. לאחר הירי לא פורסמו הנחיות מיוחדות לתושבי העוטף והלימודים מתקיימים כסדרם.

עוד מסר דובר צה"ל כי "התקיפה בוצעה בתגובה לירי תלול מסלול שבוצע במהלך הלילה משטח רצועת עזה לעבר שטח הארץ. וכן לאירועי הטרור שהוביל ואפשר ארגון הטרור חמאס במהלך סוף השבוע. בצה"ל רואים בחומרה את פעילות הטרור של ארגון הטרור חמאס. צה"ל ימשיך לבצע את משימתו להגן על אזרחי ישראל ולפעול ככל שיידרש".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך