וידאו: מהומות ועצורים בסיום המשחק בין אשדוד להפועל ת"א

האוהדים מחו נגד אנשי ערוץ הספורט. הם השתוללו מחוץ לאולם הקריה ושניים מהם נעצרו. במחאה חסמו אוהדים את הכביש עד שישחררו את העצורים. מהמשטרה נמסר: "אוהדי הקבוצה האורחת הפרו את הסדר במקום ובשלב מסויים החלו אף לתקוף את כוח המשטרה שהיה מחוץ לאולם הספורט". - צפו במהומות
וידאו: מהומות ועצורים בסיום המשחק בין אשדוד להפועל ת"א

מהומות בתום משחק הניצחון של הפועל ת"א על מכבי אשדוד/באר טוביה, במוצ"ש בהיכל הקריה. לפחות שני עצורים במהומות.

בתום המשחק בין אשדוד להפועל ת"א מחו אוהדי ת"א כנגד ערוץ הספורט. בין אוהדי הפועל ת"א לערוץ יש יריבות רבה ורק במשחק האחרון בקרייה, ירקו אוהדי ת"א על הצלמים ולא איפשרו להם לצלם, עד שהמנהלת החליטה לחייב בהפרדה ובחציצה בין אוהדי ת"א לצלמים.

בסיום המשחק ולמרות שניצחו, את אשדוד, אוהדי תל אביב החלו בהפרות סדר בעיקר במחאה נגד הערוץ. המשטרה התערבה ועצרה שני אוהדים. אוהדי ת"א ניסו למנוע את המעצר חסמו את הכביש הסמוך. המשטרה נאלצה לפזרם. לטענת אנשי אשדוד, אוהדי הפועל ת"א מנעו מהם את היציאה מהאולם . אחד מהם אמר: "התהגו בצורה מחפירה. גם ניצחו וגם השתוללו. הגיע הזמן שמינהלת תטפל זה".

מהמשטרה נמסר: "במהלך משחק כדורסל שנערך הערב (שבת) בעיר אשדוד בין הקבוצה המקומית לקבוצת הפועל תל אביב, החלו מספר אוהדי הקבוצה האורחת להפר את הסדר במקום תוך שבשלב מסויים החלו אף לתקוף את כוח המשטרה שהיה מחוץ לאולם הספורט. בעקבות כך נעצרו 2 חשודים צעירים והם הועברו לחקירה בתחנת המשטרה. אוהדים נוספים שביקשו למנוע זאת, ניסו לחסום את כביש היציאה אך ללא הועיל".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך