יש לנו מועמדת בתחרות מלכת היופי של ישראל

מעיין קרן (17) מאשדוד הצליחה להתברג בין 16 המועמדות הסופיות בתחרות מלכת היופי של ישראל * ב

בעוד כשבועיים (ב-25.5) יוצגו 16 המועמדות הסופיות שנבחרו בקפידה בתחרות מלכת היופי של ישראל. בפעם הראשונה התחרות היוקרתית תיערך בפורמט דיגיטלי, בערוץ מיוחד באתר ynet, ובמשך שבועיים יוכלו הגולשים להצביע עבור המועמדת המועדפת עליהם. כמיטב המסורת, הנציגה הישראלית תשתתף בתחרות היוקרתית "מיס עולם".

גם השנה יש לאשדוד נציגה, קוראים לה מעיין קרן, בת 17, תלמידת תיכון בכיתה י"ב, במגמת אלקטרוניקה. מעיין עברה סיפור חיים לא פשוט לאחר שאמא שלה נפטרה כשהייתה קטנה, אביה ניתק עימה קשר ולכן גדלה עם אחיה הגדול אצל סבתה. מקורביה אומרים כי "בגלל זה מעיין עצמאית ויודעת לדאוג לעצמה. עצם העובדה שמעיין עבדה לראשונה בגיל 13 בתור מוכרת בחנות בגדים, רק מסביר עד כמה היא עצמאית".

מעיין מאוד אוהבת  ספורט, בעיקר ריצה. היא חניכה בתנועת הנוער "אחרי", שמכינה לשירות בצה"ל. מעיין חלמה להתגייס לקרבי, אבל לא תוכל לעשות זאת בגלל הפרופיל הרפואי. לפני שנתיים רזתה 15 ק"ג, באמצעות תזונה נכונה וכושר. בשנה שעברה השתתפה בתחרות מלכת היופי של הדרום וזכתה בתואר תגלית השנה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך