דמויות הילדות מקבלות צבע ב"גרפיקידס" של אשדוד

היום, שישי, מציינים ברחבי העולם את יום הילד הבינלאומי. עיריית אשדוד החליטה לכבוד המאורע לתת ליצירתיות של ילדי העיר ביטוי ולהקים את הגרפיקידס- קיר גרפיטי ענק בו ילדי העיר ומשפחותיהם צבעו את הדמויות האהובות עליהם.
דמויות הילדות מקבלות צבע ב"גרפיקידס" של אשדוד
מציירים בגיר וצבע...

דמויות הילדים שכולנו גדלנו עליהן עמדו במרכז האירוע לציון יום הילד הבינלאומי באשדוד. בעירייה החליטו להקים קיר גרפיטי ענק וראשון מסוגו: ברוחב של 20 מטר ובגובה של שישה מטרים.

לפני…

לאורכו ניתן לפגוש את דמויות הילדות האהובות, בובספוג, הדרדסים, פוקימון, פינוקיו ועוד. את הדמויות צייר אמן הגרפיטי המפורסם, דודי שובל, וילדי העיר ובני משפחותיהם הוזמנו לצבוע את הציורים שעל הקיר.
אמן הגרפיטי הנבחר, דודי שובל, נחשב היום לאחד האמנים המובילים בישראל בתחום ציורי הקירות. "קיבלתי בשמחה את ההצעה המיוחדת של עריית אשדוד" מספר שובל. "הייתה לי ההזדמנות לחבר את ילדי העיר לאמנות הגרפיטי ולגרום להם לחייך ולשמוח כשאנחנו יוצרים יחד את קיר הגרפיטי הענק בארץ.

אחרי…

חלק מהדמויות שצוירו על הקיר על ידי אמן הגרפיטי בחרו הילדים ותושבי העיר בעצמם, בסקר שהעלתה העירייה לעמוד הפייסבוק שלה, ובו ביקשה מהתושבים לבחור בעצמם אילו דמויות ברצונם לראות מתעוררות לחיים על קיר הגרפיקידס.
ראש מנהלת רובע ו', איציק מויאל, אשר קידם את היוזמה מספר: "בחרנו השנה לכבוד יום הילד לקחת קירות אפורים ולהכניס להם צבע וחיים, שיגרמו לכל עובר אורח בכל גיל לחייך כשיעברו בסמוך אליהם".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך