סק הנרי: "אוהדי הפועל קראו לי ניגר"

במהלך המשחק מול הפועל ת"א, בהיכל שלמה, בחמישי. הנרי: "מאיפה שאני בא, אסור לעשות את זה. אי אפשר לומר את הדברים האלה. הם קראו לי כמה פעמים ניגר, דברים ממש רעים".
סק הנרי: "אוהדי הפועל קראו לי ניגר"
טענות נגד הקהל של הפועל ת"א. הנרי

מהומה גדולה התרחשה בחמישי במשחק בין הפועל ת"א למכבי אשדוד/באר טוביה "בהיכל שלמה",כאשר במהלך הרבע השלישי של  פרצה קטטה אלימה במיוחד על הפרקט בין שחקני שתי הקבוצות. כמו כן, עימות פרץ גם בין הספסל של אשדוד קלהל אוהדי הפועל ת"א ישיבו צמוד אליהם.

זה החל במאבק כדור מתחת לסל של אשדוד.בין מאט האוורד לג’ראלד לי. השניים נאבקו על הכדור והחלו בעימות פיזי.  שחקני שתי הקבוצות, בראשם קמרון לונג וסק הנרי שנכנסו להפריד, אך הרוחות התלהטו עוד יותר. הנרי פתח לרביב לימונד את הגבה לאחר שניסה להזיז אותו עם המרפק.

הנרי טען אחרי המשחק כי אוהדי הפועל ת"א קיללו אותו בצורה גזענית. הנרי: “אוהדי הפועל ת”א קראו לי ניגר במשך כל המשחק. בארה"ב אין סיכוי בחיים שיש להם אומץ להגיד דברים כאלה. זה ערב שאני אזכור, הם צעקו דברים גזעניים שהייתי על הספסל. אני מבין שאפשר להגיד דברים לשחקנים של קבוצות אחרות, אבל כל הדברים הגזעניים האלה, הם הלכו רחוק מדי. מאיפה שאני בא, אסור לעשות את זה. אי אפשר לומר את הדברים האלה. הם קראו לי כמה פעמים ניגר, דברים ממש רעים".

במוצ"ש תגיע הפועל ת"א למשחק מספר 3 כשהתוצאה 1:1, גם הקהל של ת"א יגיע. צפוי להיות מותח מאוד. המינהלת אגב ביקשה מאשדוד להכין שטח סטרילי לצוות הטלוויזה של ערוץ הספורט, שאוהדי ת"א הפריעו לו לצלם במשחק הקודם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך