ספיר אלגרבלי נבחרה כפרזנטורית של מועדון הכושר "סוואט סטאר"

לאחר מספר שבועות של פעילות אינטנסיבית והצבעות של תושבי אשדוד באתר החדשות "אשדוד אונליין", ספיר אלגרבלי הוכתרה כפרזנטורית של מועדון הכושר "סוואט סטאר". ספיר, שמשרתת כטכנאית מטוסים בחיל האוויר, אמרה לאחר הזכייה: "עברנו תהליך מדהים ונהניתי מכל רגע. אני מתכוונת להגיע כמעט כל יום ל'סוואט', יש כאן אנרגיות מטורפות"
ספיר אלגרבלי נבחרה כפרזנטורית של מועדון הכושר "סוואט סטאר"
צילום: אורי קריספין

ספיר אלגרבלי (21) כוכבת אינסטגרם מוכרת מאוד עם 100 אלף עוקבים, היא הפרזנטורית החדשה של מועדון הכושר "סוואט סטאר". שש צעירות חטובות וחייכניות נטלו חלק בתחרות, אותה הפיק אורי קריספין.על התואר הנכסף התמודדו ענבר מור, קסם אבן חן, לבנה בן שטרית, שיראל אבקסיס, קרינה וצ'טיראן וספיר אלגרבלי, כולן כמובן מאשדוד.

תהליך החיפוש אחר הפרזנטורית החל לפני חודשיים, שהחלו באודישנים וכללו מספר הפקות אופנה בכל מתקני הספורט ב"סוואט סטאר". במהלך הקמפיין זכו הבנות למנוי במתנה עד לסוף הקמפיין, הן הופיעו בכתבה ססגונית בעיתון "המגזין", ואתר הצבעות נפתח במיוחד באתר החדשות "אשדוד אונליין". צוות השופטים מנה את סמנכ"לית ה"סוואט סטאר" שרית ויזגן ביטון, מנהל סטודיו ומקצוע אלעד שמואל, מנויה מדהימה אוריאן מלול ומפיק הקמפיין אורי קריספין.

שש המתמודדות השתתפו ביום פתוח ב"סוואט סטאר"

רגע ההכרזה הגיע והבנות שמו לרגע את בגדי הספורט בצד ולבשו שמלות ערב עם נעלי עקב ועלו למסעדת "אטמוספירה" שבגג ה"סוואט סטאר, שם חיכתה להן ארוחה מפנקת ומעטפות עם שמות הזוכות המאושרות. כל הבנות שלא זכו במקומות הראשונים קיבלו מנוי של 3 חודשים כל אחת. למקום השני הגיעה קסם אבן חן (21), סטודנטית להנדסת תוכנה במכללת סמי שמעון. קסם זכתה במנוי חצי שנתי ב"סוואט סטאר", כולל ארוחה זוגית במסעדת "אטמוספירה". לאחר מתח גדול בין שאר המתמודדות, התברר כי הזוכה היא כאמור ספיר אלגרבלי, שמשרתת כטכנאית מטוסים בחיל האוויר. ספיר קיבלה בעקבות הזכייה מנוי שנתי ב"סוואט סטאר", ארוחה זוגית במסעדת "אטמוספירה" וסט בגדי ספורט מתנת המותג cajubrazil. בקרוב ספיר תצטלם לקמפיין הקיץ של ה"סווט סטאר", ותהפוך לפנים של המקום.

המתמודדות הפכו לחברות הכי טובות

ספיר אמרה לעיתון "המגזין" לאחר הזכייה: "היה תהליך קצר ומדהים, הכרתי בנות מדהימות וספורטיביות, וכל אחת מהן היא מוכשרת ומדהימה בפני עצמה. זה מרגש אותי מאוד להיות הפרזנטורית של מועדון הכושר הכי מדובר בדרום, וכאחת שאוהבת ומכורה לספורט, זה סוג של סגירת מעגל. אני מתכוונת להגיע כמעט כל יום ל'סוואט', יש כאן אנרגיות מטורפות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך