חדש באשדוד: "השעון" יספק במקום אחד בית קפה, מסעדה וקייטרינג סביב השעון…

התורים סביב בניין הסי-פורט, גם בשעות הלילה המאוחרות, מלמדים כי המקום פיצח את נוסחת ההנאה - שירות – מחיר מסעדת "השעון" עברה שינוי דרמטי וכעת, לצד פינוקי בית הקפה, ניתן למצוא במקום מסעדה חלבית עם תפריט עשיר במיוחד, עמדת קינוחים וצוות ששמח לשרת 24/6 (המקום אינו פעיל בשבת)
חדש באשדוד: "השעון" יספק במקום אחד בית קפה, מסעדה וקייטרינג סביב השעון...

במשך שנים התרגלנו לראות בסרטים דיינרים אמריקאים שפתוחים 24/7. לא בדיוק מסעדה, ולא בדיוק בית קפה, אבל מקומות בהן אפשר מצד אחד לקבל ארוחת בוקר מפנקת ומצד שני לשתות קפה ב-3 לפנות בוקר. אפשר לספור בישראל על כף יד אחת מקומות שעובדים בפורמט הזה, וכעת אשדוד יכולה להתגאות בקונספט הייחודי שלקחה על עצמה מסעדת "השעון".

עד לפני שבועות בודדים היה מדובר בבית קפה/מאפייה קטנה וסימפטית אך לא עוד. מתחילת החודש המקום עבר שינוי דרמטי וכעת, לצד פינוקי בית הקפה, ניתן למצוא במקום מסעדה חלבית עם תפריט עשיר במיוחד, עמדת קינוחים וצוות ששמח לשרת 24/6 (המקום אינו פעיל בשבת). מצד אחד כריכונים, בורקסים ובורסקטות, מצד שני רביולי גבינות, גרטן תפו"א וכדומה. עניין הקינוחים הוא כבר עולם בפני עצמו על מגוון עצום החל מסופלה השוקולד וקרם ברולה הקלאסיים, דרך וופל בלגי ועד שאר הפתעות שקצרה היריעה מלהכיל ומשתנים על בסיס שבועי.

רבים ממבלי הלילה ועובדי השעות המאוחרות/מוקדמות כבר הפכו בשבועות האחרונים את המקום לבית השני שלהם, וניתן לראות לעיתים קרובות תור משתרך מול בניין הסי-פורט, מקום משכנה של המסעדה הלוהטת.

בעלת המקום מספרת: "המקום לא מימש את מלוא הפוטנציאל שלו והדבר היה ברור לי מהיום הראשון בו קיבלתי בעלות עליו. אמנם המסעדה ממוקמת בבניין משרדים, ויש תנועה ערה של אנשים במקום, אבל דברי המאפה והכריכים הם לא המנות העיקריות שהמקום מציע. אני רוצה שאנשים לא רק יחטפו על הדרך משהו לנשנש, אלא רוצה שישבו ויאכלו במקום והוא יהווה מקום לבילוי לכל דבר".

בביקורנו בשעת לילה מאוחרת הופתענו מכמות האנשים שנכחה במקום, אבל לדברי המנהלים אין בזה חדש: "חיי הלילה ותרבות הבילוי באשדוד הם מהמפותחים בארץ, יש צורך ברור למקומות בילוי פתוחים ללא הגבלה ולכן החלטנו להיות פתוחים כל השבוע, גם בלילות מלבד ביום שבת". קשה גם להתעלם מהעיצוב המושקע וממוטיב השעון שבא לידי ביטוי בעשרות שעונים יחודיים המעטרים את המקום, ומעניקים לו מראה ייחודי ונעים.

הביקוש למנות החדשות עלה על גדותיו וכך נוצרו שני אפיקים מפתיעים במיוחד. הראשון, שירות משלוחים ענף כמעט בכל שעות היממה והשני הוא קייטרינג חלבי לאירועים. הקייטרינג הוא פועל יוצא של מנות המקום, שרבים מרוכשיהם מבקשים לרכוש בהיקפים גדולים לאירועי בר/בת מצווה, בריתות, ימי הולדת ובכלל. הצצה בתפריט מלמדת כי המחירים הוגנים, ובכל הנוגע לקייטרינג אף אטרקטיביים במיוחד עד כי ביני לביני אני תוהה האם יש בכלל טעם לבשל בבית?!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך