מעיצוב שמלות בחדר ההורים למעצבת בעלת סטודיו בוטיק מבוקש

אורטל דהן, שהתחילה את דרכה המקצועית מחדר בית הוריה, בעלת סטודיו בוטיק מצליח לשמלות כלה וערב, מטביעה חותם בעיצובים הייחודיים שלה וחולמת על חו"ל
מעיצוב שמלות בחדר ההורים למעצבת בעלת סטודיו בוטיק מבוקש

את ייחודיות העיצובים של אורטל דהן לא ניתן לפספס, שילובי הבדים הייחודיים לצד בחירת הבדים הקפדנית והטקסטורות הלא שגרתיות ביופיין, הטביעו חותם והזניקו את הקריירה של אורטל מעלה במהרה. הכישרון עליו לא ניתן לערער, לצד האופי הנעים של אורטל, מסמנים אותה להצלחה גדולה. מספיק לראות את יומן העבודה העמוס שלה בכדי להבין. "אני קודם כל מקשיבה ללקוחה, מנסה להכיר אותה ככל הניתן לעומק ומשם אני מובילה אותה לשלמות מבחינת התאמת השמלה לאישיותה" מציגה אורטל את תהליך היצירה.

לאורטל היו תכניות שונות לחלוטין בקשר לעתיד. אורטל, שסיימה תואר אקדמאי בהוראה וחינוך וראתה קריירה בהוראה, לא צפתה את שעתיד לקרות. ואכן, בזמן לימודיה, כהשלמת הכנסה, החלה אורטל לעבוד בסלון כלות מוכר והאהבה ניצתה בה. כל יום שעבר הוכיח לה יותר שהעתיד שלה הוא בעיצוב שמלות כלה וערב עד שלבסוף החליטה ללכת עם האהבה שלה ושינתה את כיוונה כליל.

בתחילה אורטל עיצבה את השמלות הראשונות שלה בחדר הוריה בימים בהם התגוררה בביתם. "אני לעולם לא אשכח את שמלת הערב הראשונה שעיצבתי. התהליך היה כמעט קוסמי, עצם המחשבה כי העיצוב שלי יהיה מונח על גופה של הלקוחה ביום מיוחד מאוד בחייה, גרם לי לעבוד בהתרגשות כשמסביבי אווירה חגיגית לחלוטין. העובדה שזה קרה בחדר של ההורים שלי לא שינתה לי, ידעתי שהעתיד עוד לפניי", נזכרת אורטל בתחילת דרכה המקצועית. "נכחתי באירוע של הלקוחה הראשונה שלי והתחושה שהתגנבה אלי בעת שצפיתי בה במהלך האירוע זכורה לי לפרטי פרטים עד היום" מספרת אורטל בחיוך מוקיר תודה.

הביקוש הרב לעיצובי שמלות הערב שלה נסך בה ביטחון לעשות את שחלמה מתחילת דרכה, והוא לעצב ליין שמלות כלה. "לאחר ביקוש מהלקוחות לעוד עיצובים החלטתי שאני רוצה להתפתח ולהביא את ההשראות שלי בשמלות כלה, כשבמקביל פתחתי סטודיו בוטיק", סיפרה אורטל. קולקציית שמלות הכלה הראשונה שעיצבה זכתה להצלחה גדולה וכיכבה במדיות השונות. "וואלה מזל טוב" מבית וואלה פירגן לקולקציית שמלות הכלה של אורטל והגדיר אותה "ייחודית, נוצצת ומלאה באהבה".

כיום, אורטל בת ה-29, אמא לשלושה ילדים, בעלת סטודיו בוטיק "אורטל דהן" לשמלות כלה וערב הממוקם ברגוזין, מסבירה מאיפה הגיעה המשיכה שלה לתחום: "זה שילוב של מספר דברים: היצירתיות הנדרשת, הדמיון, העשייה ועבודת היד, כל אלו משכו אותי לתחום. וכמובן הסיפוק הרב שאני מקבלת בסוף התהליך כשרואה את היצירה, את השמלה בשלמותה. אין לזה תחליף".
למרות ההצלחה הרבה אורטל, המוקירה תודה על כל התמיכה והאהבה, לא מפסיקה לחלום "אני מעוניינת לפרוץ מחוץ לגבולות הארץ ואני מאמינה שזה יקרה בקרוב יותר ממה שאני מדמיינת. אני מאמינה שיש מקום בחול גם בשביל הכישרון שלי ואני תמיד אמשיך לרצות לגדול ולהתפתח זה מוסיף דלק לחיים שלי ותשוקה לעבודה שלי".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך